DJI GO

Aswin

New Member
Lid geworden
14 okt 2016
Berichten
2
Waarderingsscore
0
Punten
1
Leeftijd
58
Locatie
St-Willebrord
Beste Drone gebruikers,

Kan iemand mij vertelllen of ik in de DJI GO per vlucht aan kan geven wie er gevlogen heeft.

Kortom wij gebruiken een Phantom 4 met 1 tablet, maar met verschillende gebruikers.
Nu wil ik kunnen zien wie welke vlucht heeft uitgevoerd in de digitale logboek!
Kun je dat aangeven of later aanpassen?
 
In de GO app moet je in ieder geval 1 keer inloggen met een DJI account. Je zou 4 DJI accounts aan kunnen maken en per keer uit en in kunnen loggen met het goede account.
 
In de GO app moet je in ieder geval 1 keer inloggen met een DJI account. Je zou 4 DJI accounts aan kunnen maken en per keer uit en in kunnen loggen met het goede account.
Dat is natuurlijk niet echt een makkelijke optie...

@Aswin Als het een android tablet is ondersteund die waarschijnlijk meerdere gebruikers accounts. Je kunt dan de persoon laten inloggen op het goede account (en dan per android account in DJI GO een ander DJI account instellen).
 
Volgens mij niet, als je eenmaal ingelogd bent onthoudt hij wie je bent en upload hij de flight-records zodra je weer online bent.
 
Volgens mij niet, als je eenmaal ingelogd bent onthoudt hij wie je bent en upload hij de flight-records zodra je weer online bent.
Dat zou kunnen, maar wisselen van DJI account terwijl je niet verbonden bent met het internet lijkt toch onwaarschijnlijk?

edit: ik zie de verwarring al. ik reageerde op iemand die adviseerde om 4 verschillende devices te gebruiken.
 
Laatst bewerkt:
Je kunt verschillende accounts op 1 tablet hebben. Op elk tablet account inloggen op een ander dji account en klaar!