DJI Inspire-1 met accessoires

Reserveer de 4e editie van 'Dronefotografie'

Jeroen van Craaikamp

Active Member
Lid geworden
12 sep 2016
Berichten
292
Waarderingsscore
85
Punten
28
Leeftijd
57
Locatie
Amstelveen
Ik bied mijn DJI Inspire-1 kit uit 2015 te koop aan. De drone heeft totaal 197 vluchten gedaan (totaal 20 vlieguren) en is nog nooit neergestort of ergens tegen aangevlogen. Alle logs van de drone en van de TB48 batterijen zijn on-line op te vragen via healthydrones.com.

2015-06-30-at-17-27-21.jpg


De Inspire-1 drone wordt vlieg klaar opgeleverd met:
De drone is ook zonder OSMO kit en met 1 i.p.v. 2 camera gimbals (je mag zelf kiezen welke je wilt) te koop.

De drone wordt verkocht omdat ik niet verder ga met de ROC-Light certificering. Ik heb ook nog een Mavic Pro die ik puur als hobby gebruik.

WIE DOET ER EEN BOD?
 
Laatst bewerkt:
De Smart Power Charger is ondertussen verkocht. De rest kan ook weg tegen een redelijk bod, mag ook zonder OSMO en 1 camera.
 
Kan wel, maar dan wel met x3 of z3 camera. Als ik de Osmo zonder camera verkoop houd ik een drone met 2 camera's over. Vette kans dat ik maar 1 camera kwijt kan: ik kan de osmo handle met batterijen dan wel los verkopen maar zit daarna dan met tenminste 1 onverkoopbare camera opgescheept.
 
Laatst bewerkt:
Ik kijk nu naar deze set - Buy Osmo+ | DJI Store
Is dat wat jij nu aanbied? Ik ben nog wel in een orienterende fase en heb hier mijn oog op laten vallen :) Ik wil graag in 2017 mijn foto en video skills ontwikkelen en dit lijkt mij een mooie tool om mee te gaan werken.
 
Ik heb de Osmo in delen gekocht (ik had al een Inspire met X3):
  • OSMO Handle (Nieuw 239 Euro)
  • OSMO Extension Rod (59 Euro)
  • OSMO Tripod (Nieuw: 59 Euro)
  • OSMO Batterij (2 stuks, Nieuw 45 Euro per stuk)
  • OSMO Universal Mount (Nieuw 28 Euro)
  • OSMO Bike Mount (Nieuw 55 Euro)
  • OSMO Phone Holder (Nieuw 55 Euro)
  • OSMO Lader (Nieuw 19 Euro)
  • OSMO Storage Case (Nieuw 29 Euro)
  • OSMO Microphone (Nieuw 10 Euro)
  • OSMO Straigth Extention Arm (Nieuw: 28 Euro)
  • X3 Camera (Nieuw: 529 Euro)
Totaal nieuw waarde van de kit was 1110 Euro en het setje mag nu in zijn geheel voor 555 Euro weg.

Als je liever een Z3 Zoom camera-gimbal (Nieuw: 999) i.p.v. de X3 camera-gimbal wilt; dat kan ook. De verkoopprijs van de voleldige Osmo kit incl. Z3 komt dan op 790 Euro uit.
 
Hi Jeroen, kunnen we het totaal afronden op €500 dan kom ik het dit weekend bij je ophalen :)
 
De Osmo inclusief accessoires en X3 Camera is ondertussen verkocht.

Ik heb nu (naast mijn Mavic Pro die echt niet te koop is) nog over:
De bovenstaande Ready to Fly configuratie mag in zijn geheel voor 1750 Euro (zonder BTW) weg, hetgeen minder dan 50% van de huidige nieuwprijs is (De Z3 zoom camera kost nu bijv. nog steeds 999 Euro). De Inspire is in 2015 gekocht, de (nieuwe) batterijen en de Z3 Camera zijn in 2016 gekocht.

Ik heb ook nog 2 TB47 en 2 TB48 LiPo batterijen uit 2015 liggen, waar eerst nieuwe batterijcellen in gesoldeerd moeten worden maar het daarna weer prima zullen doen. Deze batterijen kan de handige liefhebber er gratis bij krijgen (de flightcase heeft voldoende ruimte voor alle 8 de LiPo batterijen).
 
De Drone is incl. accessoires verkocht. Ik vlieg nu met een Mavic en maak op de grond weer video's met mijn telefoon.