Drone Video Cabo Verde (Kaap Verdie)

Reserveer de 4e editie van 'Dronefotografie'

Jeroen van Craaikamp

Active Member
Lid geworden
12 sep 2016
Berichten
292
Waarderingsscore
85
Punten
28
Leeftijd
58
Locatie
Amstelveen
Ik was vorige week in Kaap Verdie waar ik een filmpje maakte met de Inspire-1 met de Zenmuse X3:


Laat me svp even weten of je deze video leuk vind.
 
  • Leuk
Waarderingen: Sjakie
Mooie locatie, mooie beelden! De kleuren en scherpte zijn ook in orde. Alleen jammer dat de horizon zo extreem scheef is in sommige shots. Problemen met de gimbalcalibratie? Verder zijn sommige bewegingen niet heel vloeiend, ik neem aan dat je manual aan het vliegen was. Probeer af en toe een POI te doen, dat leidt vaak tot mooie rotatieshots!
 
Mooie locatie, mooie beelden! De kleuren en scherpte zijn ook in orde. Alleen jammer dat de horizon zo extreem scheef is in sommige shots. Problemen met de gimbalcalibratie? Verder zijn sommige bewegingen niet heel vloeiend, ik neem aan dat je manual aan het vliegen was. Probeer af en toe een POI te doen, dat leidt vaak tot mooie rotatieshots!

Dank voor de feedback. Kaap Verdie SAL is een vlak eiland midden in de Atlantische Oceaan. Er staat altijd betrekkelijk veel wind; 6-7 bft. (goed voor kite surfen, minder goed voor drone). Ik heb daar inderdaad alleen met het handje gevlogen. Ik probeer steeds handiger met vliegen te worden en probeer daarbij niet al te afhankelijk te worden van softwarematige kunstjes. Maar mee eens: Met POI en Curved Waypoints kan je hele mooie vloeiende resultaten krijgen.
 
Hele mooie beelden.
Ik ben toevallig in Kaap Verdie SAL geweest en het kan daar heeeeeel hard waaien.
Ik had het zelf denk ik niet gedurfd om met een drone te vliegen vanwege de wind.
 
Ja, prachtig. Ik vind het shot op 03:56 het mooist. Die moest ik even een paar achter elkaar zien.
 
Zeer mooi, ben zelf ook naar kaapverdie geweest, maar op andere eilanden denkik. Welk eiland is dit?
hier alvast mijn montage: