Dronewatch roept Dijksma op om nieuwe drone-beperkingen te schrappen

Reserveer de 4e editie van 'Dronefotografie'

wdejager

Administrator
Forumleiding
Lid geworden
4 jul 2016
Berichten
5.281
Waarderingsscore
2.919
Punten
113
Leeftijd
47
Locatie
Renkum
Website
www.dronewatch.nl

Als het aan staatssecretaris Dijksma ligt worden er binnenkort striktere regels ingevoerd voor het recreatief vliegen met drones. Zo zou men nog maar 50 meter hoog en 100 meter ver mogen vliegen, net zoals ROC-light vliegers. Dronewatch is het niet eens met dit beleidsvoornemen en heeft per brief protest aangetekend.

Lees verder
 
  • Leuk
Waarderingen: martijnvdijk en Arno
Consultatie ingevuld en verzonden. Mijn ideeën komen overeen met het Dronewatch verhaal hierboven. Het is toch klip en klaar dat onredelijke regels contra werken! De grootste problemen op allerlei gebied, denk aan drank en drugs, geven nog altijd die landen die onrealistisch restrictief zijn in hun regelgeving... Tegen beter weten in had ik gehoopt dat de ROC-Light regels versoepeld zouden worden naar de huidige hobbyregels, dat zou realistischer zijn geweest. Dit is zo stom en ondoordacht...
 
Consultatie ingevuld en verzonden.



Ik hoor en ik vergeet
Ik zie en ik onthoud
Ik doe en ik begrijp
 
Het zou helpen als we een ambassadeur voor onze drone-hobby zouden hebben. Iemand van het kaliber André Kuipers b.v. Die kan mevr. Dijksma moeilijk negeren, in tegenstelling tot onze stemmen heel ver vanuit de verte.
Iemand toevallig André's nummer in z'n telefoon staan?
 
Ik zal even graven voor je in het Hoogvliegers bestand


In theorie komt de praktijk overeen met de theorie