Even voorstellen vanuit Groningen

Reserveer de 4e editie van 'Dronefotografie'

Rayrule

New Member
Lid geworden
25 mrt 2017
Berichten
3
Waarderingsscore
2
Punten
3
Leeftijd
40
Locatie
Groningen
Hey Iedereen,

ik ben Raymond,, 33 jaar jong, woonachtig in Groningen stad. Veel al no fly zones rondom me heen behalve waar ik woon gelukkig, ben beginnner en heb gekozen voor de Parrot Bebop 2 White, eerst wil ik eens wat proberen via de telefoon en ben nu al bang dat ik voor de controller ga :). Het heeft me altijd wel wat geleken iets met modelvliegen, vorige week gespeeld met een kleine drone, deze had helemaal geen gps of wat dan ook, maar toen ik deze zag.. was ik wel verkocht, Ook omdat ik nog wat twijfel over of deze hobby echt iets voor mij is heb ik nog niet gekozen of gekeken bij DJI, alhoewel ze wel hele leuke drones hebben. Maar moet ergens beginnen, en dat is hier, alleen zit me een beetje dood te zoeken op plekjes waar je veilig met je drone kan vliegen zonder al te veel mensen in de weg te zitten. Ben op zoek naar leuke locaties waar ik de drone kan los laten en zo meer en meer kan leren vliegen.
 
  • Leuk
Waarderingen: Mavic Pro 55
Hoi Raymond. Welkom!
Je zou toch zeggen dat er noord van Groningen genoeg vrije ruimte zou moeten zijn...
Neem in ieder geval flink de ruimte en gras is een ideale ondergrond als je dan toch een keer harder dan gepland landt ;)
Ik ben niet goed bekend in de omgeving, dus ik kan je niet echt adviseren, ben ik bang.


In theorie komt de praktijk overeen met de theorie
 
Dankje eerste plekje gevonden, en gelijk even filmpje gemaakt. Er zijn genoeg plekjes, alleen je moet de mooiste weten te vinden.

 
  • Leuk
Waarderingen: Marcel
Leuk! Ook, die telemetrie onderin het beeld!


In theorie komt de praktijk overeen met de theorie