Film bibliotheek Noorwegen

Reserveer de 4e editie van 'Dronefotografie'

MTito

Well-Known Member
Lid geworden
17 okt 2016
Berichten
458
Waarderingsscore
405
Punten
63
Leeftijd
60
Locatie
Noorwegen
Website
www.titodesign.no
Beste forumleden,

Ik woon in Noorwegen en ben beheerder van een Facebook groep die mij heeft gevraagd de (drone)filmpjes die ik maak in Noorwegen te verzamelen.
Dat heeft mij doen besluiten een filmbibliotheek te maken waar al mijn drone filmpjes uit de regio waar ik woon in vermeld staan. Tevens enkele dashcam filmpjes maar dat zijn er minder.
Als je mijn bibliotheek wil bekijken, klik dan eens hieronder, reageer gerust want ik ben benieuwd hoe je het vind. Ik beschouw Noorwegen als drone-paradijs, ook regels maar zo weinig inwoners........

(PS: als je een filmpje opent, tref je rechtsboven een Googlemaps ikoon die de regio wijst waar ik heb het desbetreffende filmpje heb opgenomen met mijn drone, Phantom 4 met Litchi!)

Link naar filmbibliotheek: TitoDesign Filmbibliotek
 
  • Leuk
Waarderingen: Sjakie
Ik beschouw Noorwegen als drone-paradijs, ook regels maar zo weinig inwoners........
Wat een understatement. Als je je drone ongecontroleerd rondjes laat vliegen en terughaalt wanneer de accu bijna leeg is, heb je alsnog een prachtig filmpje. Het maakt niet uit waar je camera op gericht staat. Het is allemaal even mooi voor mij als vlaklander, wat een omgevingen.
 
  • Leuk
Waarderingen: MTito
Wat een understatement. Als je je drone ongecontroleerd rondjes laat vliegen en terughaalt wanneer de accu bijna leeg is, heb je alsnog een prachtig filmpje. Het maakt niet uit waar je camera op gericht staat. Het is allemaal even mooi voor mij als vlaklander, wat een omgevingen.
Sjakie, je zult nu ook begrijpen dat ik Noorwegen beschouw als "Drone paradijs". Ik heb persoonlijk met de Luftfartstilsynet (Luchtvaartsdienst) gesproken, dus niet eerst een afspraak moeten maken om ze te woord te mogen staan maar mailtje gestuurd en hij belde mij terug.
Heel leuk gesprek gehad en hij vertelde op diverse onderwerpen, tsja, daar moet je zelf bepalen maar zeker weten doe je het nooit.
Was een heel leuk gesprek van ca 20 minuten per telefoon.
Groot verschil ook nog, in Gelderland wonen 400 mensen p/km2 gemiddeld,
in Noorwegen (geheel) wonen p/km2 gemiddeld (ga ff zitten) 17 mensen.
In de regio waar ik woon, Valdres, ter grootte van half NL wonen 4 mensen p/km2
Dat maakt vliegen toch wel makkelijk.