GH3 wireless advies gevraagd

Reserveer de 4e editie van 'Dronefotografie'

EsEl

New Member
Lid geworden
2 apr 2017
Berichten
9
Waarderingsscore
0
Punten
1
Leeftijd
45
Locatie
Friesland
Hallo mensen,

Ik ben nieuw op dit forum, ik heb me geregistreerd omdat ik een vraag heb waarvan ik denk dat jullie dronevliegers daar wel antwoord op kunnen hebben.

Ik gebruik een Panasonic GH3 om mee te filmen, helaas zonder drone.
Om de beelden beter te kunnen bekijken tijdens opname heb ik een Flysight Black Pearl monitor gekocht omdat deze over een HDMI ingang beschikt.
Nu lijkt echter de monitor niet overweg te kunnen met het HDMI signaal zoals mijn camera dat uitstuurt.
Ik krijg alleen beeld bij het terugkijken van beelden, niet live (live geeft hogere kwaliteit output o.i.d.).

Omdat de Flysight monitor ook draadloze ontvangers heeft (veelal gebruikt door drone vliegers, vandaar mijn bezoek op dit forum ;) , dacht ik, is het misschien mogelijk om mijn GH3 via een draadloze verbinding aan de monitor te koppelen 5.8 Ghz.

De GH3 wordt vaak gebruikt onder drones voor video opnames.
Wat voor soort transmitter (met HDMI ingang) wordt hiervoor gebruikt? en hoe zit dat met voeding?
Wat gebeurt er met het HDMI signaal? wordt dat nog omgezet of blijft het gelijk (met als gevolg dat ik de zelfde outputproblemen blijf houden).?

Ik hoop dat er op dit forum wat experts zijn die me hopelijk verder kunnen helpen.

M.v.g.

EsEl
 
Bedankt voor je reactie.

Dat is een mooie module,
Ik zie alleen dat de HDMI input tot 720x576 pixels heeft, wat doet hij met het HD signaal van mijn GH3?
En er zal denk ik een losse batterij aan gekoppeld moeten worden?

EsEl