Hallo uit België

David31

New Member
Lid geworden
28 mrt 2017
Berichten
9
Waarderingsscore
2
Punten
3
Leeftijd
38
Locatie
België
Hey, ik ben David 31jaar en wonende nabij Gent. Genoeg plekjes om te vliegen waar ik niet veraf zit dus aan oefenen met de drone geen enkel probleem :p. Ik ben al enigste jaren bezig met fotografie, meer bepaald van landschappen en urban exploring. Maar de drang naar wat cinematografie begon toch wat te duwen en dus door een buitenkansje heel goedkoop een phantom 3S aangekocht en ammuseer me er echt wel mee ;-).

Hoop hier wat goeie tips te kunnen bijleren over zowel vliegen als filmen :).
Grts David !!
 
  • Leuk
Waarderingen: Freeze Pictures
Welkom, bedoel je dat je in NL gaat vliegen gezien je niet ver weg woont? Want ik had begrepen dat in België de regels nogal streng zijn...

Verzonden met mijn Nexus 5X en de Dronepilots.nl app
 
Hey Falco, zoals steeds is België streng in alles dat is waar... Nee eerder in mijn eigen omgeving nabij een natuurpark maar een stukje land dat privé is, met een oud visputje waar het niet direct voor problemen zorgt omdat alles afgeschermd is door bomen. Raar maar waar sinds dat ik pakweg men drone 3weken heb, nog maar 1keer iemand tegen gekomen die daar passeert en dan nog de weg kwam vragen eigenlijk :).
 
Dat is wel relaxt dan. Ik woon in CTR gebied dus heb die luxe niet...

Verzonden met mijn Nexus 5X en de Dronepilots.nl app
 
Bah dat is balen zeg :-/. Is voor mij echt 5minuten rijden en ik kan lekker losgaan. Natuurlijk weet de eigenaar dat niet dat ik daar rondvlieg maar die is daar niet te zien op de late avond ;).