indoor drone vliegen

Reserveer de 4e editie van 'Dronefotografie'

diendea

New Member
Lid geworden
23 mei 2017
Berichten
2
Waarderingsscore
0
Punten
1
Leeftijd
54
Locatie
Rotterdam
Weet er iemand of je ergens indoor ruimte is (gymzaal bijv) waar je kan oefenen met drone vliegen? (omgeving zuid holland)

Of worden er wel eens indoor vliegen ergens georganiseerd waar je als beginner aan mee kan doen?
 
Sinds kort mijn praktijk certificaat gehaald en ik moet zeggen dat het indoor vliegen lastig is (atti mode)
Maar als je je oefeningen (parcours vliegen)buiten doet (atti mode) leer je het veel beter zonder gps te vliegen. Bij indoor staat er geen wind, dus hij vliegt stabieler dan buiten.



Verzonden met mijn iPhone en de Dronepilots.nl app
 
ok, ja maar ik heb een grotere drone, voor binnenshuis niet zo geschikt
 
Ik zou gewoon naar buiten gaan. Een groot, wijds grasveld is veel vergevender dan zo'n sportzaal vloer (of muur) als je eens niet helemaal landt zoals gepland... ;)
Op een nagenoeg windstille avond, bijvoorbeeld.


In theorie komt de praktijk overeen met de theorie
 
Wanneer je nu binnenvliegt en het pand, gymzaal, tuinbouwkas ligt in een CTR... mag dat? Je vliegt dan toch niet in het luchtruim?
 
Wanneer je nu binnenvliegt en het pand, gymzaal, tuinbouwkas ligt in een CTR... mag dat? Je vliegt dan toch niet in het luchtruim?
Juist, dan vlieg je in een pand, gymzaal of tuinbouwkas. Of stel je nu een strikvraag? :)
 
Hi.heb zelf een indoor paintballhal 3500m2 deze is vaak op maandag en dinsdag na 1600 niet in gebruik..ideaal om te vliege of race ..zelf heb ik een beetje ervaring met vliege en crashe ! Geef maar een gil..is in hillegom(schiphol) gr ale
 
  • Leuk
Waarderingen: Alex1988
Hi.heb zelf een indoor paintballhal 3500m2 deze is vaak op maandag en dinsdag na 1600 niet in gebruik..ideaal om te vliege of race ..zelf heb ik een beetje ervaring met vliege en crashe ! Geef maar een gil..is in hillegom(schiphol) gr ale
Hoi Alex, ik woon vlakbij. Dus zou mijn racedrone wel willen testen te zijner tijd. Ik moet nog wat dingen veranderen dus zal niet eerdaags al zijn hoor.

Verzonden met mijn Nexus 5X en de Dronepilots.nl app
 
  • Leuk
Waarderingen: alex abbink
Goed leren vliegen gaat heel goed met een drone waar rtl en hoever functie op zit denkje dat het uit de hand loopt switch om naar hoever loiter is ook prima. Denk je dat hij niet terug komt is de rtl functie een uitkomst . Nog beter is dat de rtl functie werkt op zender uit, kom je er niet uit even zender uit zetten drone komt terug. De basis van goed leren vliegen is de eerste regel rust in je besturen vinden nooit snelle reacties en vooral het terug laten komen van je drone spiegelbeeld denken veel oefenen.

Ik heb van veel dommen dingen geleerd maar woon dicht bij de Veluwe en bijna elke crash overleefd door de zachte hei

Een goede drone om te leren vliegen is een Bebop
Heel stabiel binnen en buiten
Als je de sticks los laat in dit geval telefoon iPad of tablet hoever het toestel op de positie waar je hem los laat vliegt niet verder


Groetjes Gijs


Verzonden met mijn iPad en de Dronepilots.nl app
 
Laatst bewerkt:
Hi.heb zelf een indoor paintballhal 3500m2 deze is vaak op maandag en dinsdag na 1600 niet in gebruik..ideaal om te vliege of race ..zelf heb ik een beetje ervaring met vliege en crashe ! Geef maar een gil..is in hillegom(schiphol) gr ale
Geld dit alleen voor één iemand of is dit een open uitnodiging. Ik kan namelijk met 10 minuten daar zijn en ik ben al een keer wezen paintballen bij jullie. Ik dacht meteen dat ik er wel een keer wilde vliegen en mijn vrienden zeiden dat ik gewoon een keer moest vragen. Daar had ik toen het lef niet voor omdat je dan vaak een hoop moet uitleggen. Ik hoor graag van je.
Groet alex
 
Weet er iemand of je ergens indoor ruimte is (gymzaal bijv) waar je kan oefenen met drone vliegen? (omgeving zuid holland)

Of worden er wel eens indoor vliegen ergens georganiseerd waar je als beginner aan mee kan doen?
 
Voor oefenen; achtjes in de huiskamer, altijd leuk.
Natuurlijk leuk met de Tello maar ook gedaan met de Inspire :cool: