Nog een nieuwe

Reserveer de 4e editie van 'Dronefotografie'

werner

New Member
Lid geworden
15 jul 2017
Berichten
13
Waarderingsscore
0
Punten
1
Leeftijd
57
Locatie
lier
Hallo, ik ben dus Werner uit Belgie en ben een amateur op drone gebied. Ik ben jaren geleden samen met mijn zoon begonnen met een nitro rc auto (graupner hyper 7 tq sport) maar bij mijn zoon was de interesse snel voorbij waardoor ik overschakelde naar een helikopter maar dat was niet zo simpel en door tijdsgebrek heb ik dat ook nooit echt goed gekund ( meer crashen als vliegen)
Een tijdje geleden dan toch de graupner terug gevonden op zolder en deze volledig omgebouwd naar electro en zo zijn we weer vertrokken en wou ik weer iets in de lucht. Eerst een goedkope drone zonder gps of dergelijke gekocht en dat vliegen viel nogal mee zodat ik toch iets beter wou maar niet te duur, dat werd dan een grote miskoop ( simtoo dragonfly via gearbest). Tijdens eerst testvlucht plots volle snelheid naar beneden gekomen en geen antwoord van gearbest of invoerder in Nederland.
Nu heb ik een xiro xplorer en tot hiertoe doet die toch nog wat ik vraag maar na het lezen op jullie forum van deze xiro begin ik ook al wat schrik te krijgen om te crashen.
Mischien toch maar verder sparen voor een dji