Phantom 4 Pro opslag foto tijden vlucht

Reserveer de 4e editie van 'Dronefotografie'

kees6453

New Member
Lid geworden
29 jan 2017
Berichten
2
Waarderingsscore
0
Punten
1
Leeftijd
55
Locatie
rosmalen
Ben al enkele maanden in bezit met volle tevredenheid van een 4 pro en heb altijd gevlogen met android telefoon s7 en als ik dan foto,s maakten tijdens de vlucht waren die ook gelijk op mijn telefoon opgeslagen.

Maar nu heb ik een apple i-pad mini gekocht werkt prima alleen slaat die de foto's niet gelijk op op de i-pad moet ik ze uitlezen met een cardreader hoe kan dat iemand hier een antwoord op of is daar ook weer een instelling voor zodat de foto's tijdens de vlucht direct worden opgeslagen.

met vr gr kees
 
Maar nu heb ik een apple i-pad mini gekocht werkt prima alleen slaat die de foto's niet gelijk op op de i-pad. met vr gr kees
Hallo Kees,
Ik heb exact hetzelfde. Heb me suf gezocht in de instellingen, maar heb het magische knopje ook niet kunnen vinden.
Volgens mij heeft dit trouwens niet specifiek te maken met je drone, want voor de P4P, had ik een P3adv en een P4.
Bij deze beide drones ook hetzelfde euvel. Ik denk dus dat het aan het Appeltje ligt.
 
  • Leuk
Waarderingen: kees6453
Om gelijk na het vliegen direct de foto's en beelden te kunnen zien, gebruik ik tegenwoordig de iOS Card Reader (CR-8800) van PhotoFast.
Op de ipad-mini heb ik de daarbij behorende gratis App, PhotoFast ONE. Werkt op zich prima. Alleen de video's moeten dan wel .MOV zijn. Het in mijn ogen eigenwijze appeltje speelt geen mp4 af. 4K beelden gaan wel schokkend.
 
  • Leuk
Waarderingen: kees6453
Deze week tot de ontdekking gekomen dat de foto's en video's nu ineens wel op de Ipad-mini worden opgeslagen. Ze zijn te benaderen vanuit de editor in de DJI GO4 app. Tot mijn stomme verbazing kreeg ik vandaag de vraag of ik de app toestond om van de microfoon gebruik te mogen maken. Heb maar ja gezegd en wat blijkt. Bij het afspelen van de films vanuit de editor in de app is er nu ook geluid bij. Het geluid is uiteraard afkomstig van de Ipad-mini.
Waarschijnlijk is eea meegekomen met de laatste update van de App, want ik heb in de instellingen bij mijn weten niet iets verandert.
Wat me btw ook opviel, was dat mp4 nu ook gewoon wordt afgespeeld vanuit de editor.
 
  • Leuk
Waarderingen: kees6453