Polar pro filters

Reserveer de 4e editie van 'Dronefotografie'

David31

New Member
Lid geworden
28 mrt 2017
Berichten
9
Waarderingsscore
2
Punten
3
Leeftijd
38
Locatie
België
Hey, ik heb me nu al even suf gezocht maar is er geen BENELUX webshop die deze filters verkoopt voor een Phantom 3 Standard? Of moet ik mij deze echt kopen via de officiële verkoper?

Ik hoor het graag :)

Thx alvast groetjes David
 
Dank je maar zijn filters voor de advanced en proffesional, helaas passen die niet. Is 'push on' bij mij...
 
Volgens mij moet jij eerst het uv filter eraf draaien en dán het nieuwe filter erop draaien. Weet haast wel zeker dat Phantom 3s, 3a en 3p dezelfde filter maat hebben.
Ik had het zelfde probleem tot iemand mij er op wees dat éérst het uv filter eraf moest. Bij mij zat het filter behoorlijk vast.
 
  • Leuk
Waarderingen: Hermens
Volgens mij moet jij eerst het uv filter eraf draaien en dán het nieuwe filter erop draaien. Weet haast wel zeker dat Phantom 3s, 3a en 3p dezelfde filter maat hebben.
Ik had het zelfde probleem tot iemand mij er op wees dat éérst het uv filter eraf moest. Bij mij zat het filter behoorlijk vast.
Indd ik had daar van gelezen dat dit mogelijk was bij de de 3a en p maar niet bij de S. Maar ik bekijk het vanavond eens want heb er eerlijk gezegd niet naar gekeken of dit werkelijk zo is, ik las dat je 'push on' nodig hebt ipv op deze manier :). Thx alvast!!
 
@VikingRider 01 Ik heb net gekeken en zoals ik dacht de 3S heeft zo geen UV dat je eraf draait zoals bij de 3A en P :) .
 
Ja die ben ik ook tegen gekomen. Maar men vraag was eerder of niemand een belgische of nederlandse shop weet waar ze de polar pro's kit verkopen voor de ph3S versie.