Uit het zonnige zuiden

Reserveer de 4e editie van 'Dronefotografie'

Ger

New Member
Lid geworden
29 mei 2017
Berichten
8
Waarderingsscore
0
Punten
1
Leeftijd
52
Locatie
Landgraaf
Hi all,

Graag wil ik met even voorstellen, mijn naam is Ger, en ben woonachtig in het (nu) zonnige Pinkpop land...als ik de weerberichten mag geloven vergaat de wereld hier straks, maar dat zien we dan wel weer ;-)

Op dit moment heb ik (nog ) geen drone, maar ik ben al een tijdje mee aan het lezen op dit forum, en eigenlijk zoekende naar een overtuiging om er toch een te kopen.

Mijn hart zegt JA!!! En bij DJI heb ik al een drone in het winkelmandje staan, echter als ik de regelgeving lees, en hoor dat de politie actief op FB en youtube filmpjes aan het zoeken is, ontmoedigd me dit om op de knop " buy now". Te klikken.

Welke drone heb ik gedacht ?
Ik wilde voor de DJI Spark gaan. Voor mij is het formaat, en toch de goede kwaliteit de reden om voor deze te gaan. Ook dat je niet persé de remote nodig hebt. Hij zal meer als selfie drone worden gebruikt.

Gebruik :
als we onze lange wandelingen maken door bossen, en over weilanden, en tijdens onze jachttrainingen met de honden. Om een leuke foto en video van bovenaf en de zijkant te maken.

We gaan over enkele maanden naar Zweden, en daar is de natuur uiteraard heel mooi, dus ik zou hem daar ook willen gebruiken.

Wat zijn jullie adviezen, moet ik me laten ontmoedigen om een drone te kopen ? Valt het wel mee qua regelgeving ?
Op dit moment zou ik bv bang zijn om een video te posten op FB of Youtube, dat ik meteen een brief met waarschuwing of acceptgiro thuis krijg.

Ik hoor graag jullie reacties hierover.

Ger




Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk
 
Welkom Ger.
De driehoek Maastricht-Heerlen-Sittard is één grote no fly zone, zie onderstand linkje. Dus als jullie veel binnen die driehoek wandelen, heeft de aanschaf van een drone niet veel zin.
Verder staan er nog wel aanpassingen op de regelgeving aan te komen, maar daar kunnen anderen wellicht meer over vertellen.
Drone PreFlight by Aeret
 
  • Leuk
Waarderingen: Ger
Vandaag in de Mail....
a5ec151ee7e7ba72990f138453aa8670.jpg
88ef2155ccc95bea6023fa394536d388.jpg
72e05f12257c9942696c6f4d32f6d9ee.jpg



Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk