- Lid geworden
- 14 feb 2019
- Berichten
- 9
- Waarderingsscore
- 1
- Punten
- 1
- Leeftijd
- 58
- Locatie
- Wetteren België
Hallo allemaal,
Ik ben sinds gisteren eigenaar van een Xiro xplore V, het toestel heb ik 2dehands aangekocht om binnenkort mijn zoon te filmen op traininig op de racetrack in Aragon.
De controler en de drone zelf schijnen perfect met elkaar te communiseren maar wanneer ik mijn smartphone ( Samsung S7) wil in verbinding zetten met de camera wil dit maar niet lukken.
Van zodra ik bij mijn wifi verbindingen de xplorer aanduidt vraagt deze een passwoord.
Ik heb de vorige eigenaar gecontacteerd maar die heeft er blijkbaar nooit een passwoord ingezet.
Op het net zegt met dat ik XIRO1245 zou moeten ingeven, maar ook geen resultaat.
Resetten heb ik ook al die filmpjes op Xirodrone reeds nageaapt, geen resultaat
Updates, voor zover ik er verstand van heb, it is niet mijn sterkste vak ( ben al 54 jaar ) geen resultaat
De melding die op mijn smartphone komt als ik Xiro1245 ingeef is : VERIFICATIEFOUT
De vorige eigenaar had een Iphone en ik een Samsung met android, ik heb waarschijnlijk al zoveel verkeerd gedaan dat het apparaat helemaal verkloot is.
Vandaar hier mijn hulpkreet want ik ben ten einde raad en vertrek in 2 weken naar spanje.
Groeten
Filip
Ik ben sinds gisteren eigenaar van een Xiro xplore V, het toestel heb ik 2dehands aangekocht om binnenkort mijn zoon te filmen op traininig op de racetrack in Aragon.
De controler en de drone zelf schijnen perfect met elkaar te communiseren maar wanneer ik mijn smartphone ( Samsung S7) wil in verbinding zetten met de camera wil dit maar niet lukken.
Van zodra ik bij mijn wifi verbindingen de xplorer aanduidt vraagt deze een passwoord.
Ik heb de vorige eigenaar gecontacteerd maar die heeft er blijkbaar nooit een passwoord ingezet.
Op het net zegt met dat ik XIRO1245 zou moeten ingeven, maar ook geen resultaat.
Resetten heb ik ook al die filmpjes op Xirodrone reeds nageaapt, geen resultaat
Updates, voor zover ik er verstand van heb, it is niet mijn sterkste vak ( ben al 54 jaar ) geen resultaat
De melding die op mijn smartphone komt als ik Xiro1245 ingeef is : VERIFICATIEFOUT
De vorige eigenaar had een Iphone en ik een Samsung met android, ik heb waarschijnlijk al zoveel verkeerd gedaan dat het apparaat helemaal verkloot is.
Vandaar hier mijn hulpkreet want ik ben ten einde raad en vertrek in 2 weken naar spanje.
Groeten
Filip