Nieuw drone eigenaar en reeds ten einde raad

Reserveer de 4e editie van 'Dronefotografie'
Hebben jullie geen bedrijf in België , die de Xiro zou kunnen repareren ?
In Nederland zijn er wel enkelen. Je zou eens kunnen kijken op Google


Verzonden met mijn iPad en de Dronepilots.nl app
 
Filip, je hebt toch niet toevallig een te oude Android versie draaien op je Samsung .
Daar die mij die foutmelding nl. aan denken.
Verder is 54 niet oud, hoogstens "gerijpt"

Verzonden met mijn HTC U11 en de Dronepilots.nl app
 
Er zijn wel vaker issues met verschillende telefoons, zou je het eens kunnen proberen met een ander mobieltje? Mijn dochter heeft laatst een hagelnieuw mobieltje gekocht met de laatste Android-versie en kon niet eens verbinding maken met een nieuwe JBL-Speaker, werd gewoon niet ondersteund, en waarom? dat weet ik ook niet.
Wat ik bedoel is dat er met jouw drone misschien niets aan de hand is. Aan de andere kant zou het natuurlijk absurd zijn om een andere telefoon te kopen voor jouw drone-ervaring, maar soms is dat nou helaas eenmaal de werkelijkheid. Kijk iemand eens lief aan en probeer eens te connecten met zijn/haar telefoon.
 
Probeer het eens met een iPhone van iemand anders, de telefoon een keer helemaal uitzetten heb ik ook al eens gehoord. Als de vorige eigenaar het zonder wachtwoord lukte zou jij het ook zonder moeten proberen. Bluetooth uitzetten als geprobeerd deze schijnt ook te storen. Of ga er mee naar de vorige eigenaar.
 
trouwens ik zou heel graag alles terugzetten naar fabrieksinstellingen, maar hoe doe je dat in godsnaam, blijkbaar is er in heel België of Nederland niemand die ervaring heeft of iets meer kent van een Xiro Xplore V drone.
Beste Filip , aan je naam te zien bent U waarschijnlijk een Belg ik kan u anders nog mededelen dat er in Maart een grote dronebeurs is ikzelf ga daar ook naartoe op 15-16-17 maart daar zitten de specialisten kan je daar eens horen ik denk dat je anders eens voorzichtig zal moeten gaan sleutelen volgens mij heeft die drone wat voorgehad inis er geen verbinding meer met de camera het kan zijn dat je plug-in van je camera eruit is dat je daardoor geen verbinding hebt , normaal kan je die vervangen die camera succes ermee anders bij de verkoper gaan die moet dat toch weten en anders ben je gejost en is dat een oneerlijke figuur hoor graag nog iets terug ps. De beurs gaat door op den heysel waar autobeurs is groetjes eagle one
 
Hoi Filip, Welkom op de het forum.

Google is je beste vriend! Ik vond een kort filmpje ervan:

Geen beeld op je phone? Lijkt me niet dat het aan de sd kaart kan liggen, die is er alleen voor het opslaan.

Probeer een ipad of iphone van iemand.

En hier de handleiding: XIRO XPLORER V handleiding - handleiding.nl
 
Beste Filip , aan je naam te zien bent U waarschijnlijk een Belg ik kan u anders nog mededelen dat er in Maart een grote dronebeurs is ikzelf ga daar ook naartoe op 15-16-17 maart daar zitten de specialisten kan je daar eens horen ik denk dat je anders eens voorzichtig zal moeten gaan sleutelen volgens mij heeft die drone wat voorgehad inis er geen verbinding meer met de camera het kan zijn dat je plug-in van je camera eruit is dat je daardoor geen verbinding hebt , normaal kan je die vervangen die camera succes ermee anders bij de verkoper gaan die moet dat toch weten en anders ben je gejost en is dat een oneerlijke figuur hoor graag nog iets terug ps. De beurs gaat door op den heysel waar autobeurs is groetjes eagle one

Beste Filip ik hoop voor jou dat je problemen nu al opgelost zijn



Verzonden met mijn iPhone en de Dronepilots.nl app