Hi guys.
Aanstaande zomer ga ik naar IJsland en wil graag mijn Mavic meenemen. Nu heb ik al vernomen dat je de batterijen beter kan ontladen tot ongeveer 30% (of 1 groen lampje nog aan) als je gaat vliegen en dat ze in LiPo safe bags moeten.
Verder las ik hier ook al dat sommige mensen niet tevreden zijn met de auto oplader van Mavic zelf. Ik heb vroeger een 12v naar 220v omvormer gehad als ik samen met vaders met de motor op pad ging. Dat werkte verder prima.
Is het een idee om ipv de mavic oplader een converter te kopen zoals deze bijv. en dan de reguliere oplader te gebruiken in de auto? Heeft iemand hier ervaring mee?
Thanks a bunch!
Aanstaande zomer ga ik naar IJsland en wil graag mijn Mavic meenemen. Nu heb ik al vernomen dat je de batterijen beter kan ontladen tot ongeveer 30% (of 1 groen lampje nog aan) als je gaat vliegen en dat ze in LiPo safe bags moeten.
Verder las ik hier ook al dat sommige mensen niet tevreden zijn met de auto oplader van Mavic zelf. Ik heb vroeger een 12v naar 220v omvormer gehad als ik samen met vaders met de motor op pad ging. Dat werkte verder prima.
Is het een idee om ipv de mavic oplader een converter te kopen zoals deze bijv. en dan de reguliere oplader te gebruiken in de auto? Heeft iemand hier ervaring mee?
Thanks a bunch!