Dat lijkt mij ook.Dit lijkt mij toch een Windows-zaak...
Je geeft zelf aan dat de problemen begonnen na een Windows update. Wat je kan proberen is deze update terug te zoeken in je update historie en dan te verwijderen.
Dat lijkt mij ook.Dit lijkt mij toch een Windows-zaak...
Dat lijkt mij ook.
Je geeft zelf aan dat de problemen begonnen na een Windows update. Wat je kan proberen is deze update terug te zoeken in je update historie en dan te verwijderen.
Ik heb alle updates van dit jaar verwijderd. En wat denk je?????????? Geen resultaat.
Ik hoop dat ik verdere updates van DJI gedaan krijg met de Go App en dan maar sparen voor een Mac.
Chris
Ik heb het zelfde probleem.
Gemaild met dji, de problemen liggen bij dji en ze werken aan een oplossing.
Dus even wachten.
Verzonden met mijn SM-A520F en de Dronepilots.nl app
Hier 3 trucjes zelfs.Kan je hier een link plaatsen naar dat trucje waar dit wordt beschreven op internet?
Ha, dat is letterlijk de tekst van Make Tech Easier. Het betere plagiaatwerk.Bedankt Sjakie, Ik heb deze ook gevonden in het Nederlands.