360 foto test

Reserveer de 4e editie van 'Dronefotografie'
Zorg er wel voor dat je batterij 100 % geladen is
Ook jij bedankt voor je reactie en tips. De batterij is geen probleem hoor. Ik ga altijd met volle batterijen vliegen.
In heb een 4Pro. In de FAQ las ik dat als je het wil onderbreken, je bij een 4 hem in de "A" moet zetten. Ik ga er vanuit dat dat bij de 4Pro ook zo is.
 
Mijn eerste. Redelijk gelukt.
Waar ik bang voor was, was dat de drone zelfstandig zou gaan vliegen en ik daar dan geen controle over zou hebben.
Maar niets is minder waar. Hij blijft gewoon op dezelfde plek hangen en draait om z'n as. Met de A op m'n remote was na afloop de controle zo weer terug.
De locatie zal sommigen op dit forum wel bekend voorkomen.
Hangar 360 Photo
 
  • Leuk
Waarderingen: wdejager en Sjakie
Prima gelukt, "je begint kaal te worden" , trouwens !!!;);)
Volledig automatisch, kan in de tussentijd koffie drinken.
:)
 
Weet een van jullie of je met hangar ook twee opname's, op verschillende lokaties, achter elkaar kan maken, zonder eerst de eerste te uploaden.
Dus eerst op de ene lokatie gebruiken, vervolgens nieuwe batterij plaatsen en dan naar de volgende lokatie en dan weer gebruiken.
Pas daarna naar huis en via de Wifi de foto's binnenhalen en vervolgens verzenden.
 
Ja hoor dat is geen probleem,wachten met uploaden, wordt ook gevraagd aan je, daarna naar de volgende lokatie.
groet Jan
 
erg gaaf dit zeg!!!
Wel weer jammer dat dit er alleen voor iOs is :(
 
Vandaag geleerd dat je dit beter niet bij een rivier met varende schepen kan doen.
Ze komen er half of twee maal half (is toch geen hele) erop te staan, wat geen gezicht is.
Kortom, met grote bewegende objecten in de buurt, niet aan te bevelen.
 
  • Leuk
Waarderingen: Buckmavic
Niet lang geleden is er een update geweest van Hangar. Sindsdien doen de nieuwe links het bij mij niet meer onder Windows 10.
Op m'n tablet iOS, en telefoon Android, beiden onder Firefox geen probleem. Op W10 desktop doet ie t niet.
In geen enkele browser, Firefox, IE, Chrome, MS Edge. Uiteraard bij allemaal de nieuwste updates.
Berichtje, met link, gestuurd naar Hangar. Ook daar krijgen ze het niet aan de gang. Wordt onderzocht ...... al een paar weken. Het blijft ijzig stil.
Iemand anders deze ervaring ook. Suggesties ?
 
Laatst bewerkt: