7inch Mini Tablet met mat scherm gezocht

Reserveer de 4e editie van 'Dronefotografie'

Adop

Member
Lid geworden
9 mei 2020
Berichten
56
Waarderingsscore
17
Punten
8
Leeftijd
58
Locatie
Putten
Wie weet of er een 7inch scherm bestaat met een mat scherm wat zeer fel gezet kan worden.
heb nu een Ipad mini maar met een beetje licht erop is het niet altijd goed te zien.

mvg Andre
 
Wel erg prijzig en vrij lomp om te zien bovendien is de resolutie wel erg laag ,
dus of deze voldoende lichtopbrengst geeft is nog maar afwachten ,
ik las ook dat een IPS scherm wat hogere lichtopbrengst heeft welke dat zijn geen idee nog
ook is nu een Samsung nu met oled scherm maar al dat nieuwe zal wel erg prijzig zijn .

mvg Andre
 
Wel erg prijzig en vrij lomp om te zien bovendien is de resolutie wel erg laag ,
dus of deze voldoende lichtopbrengst geeft is nog maar afwachten ,
ik las ook dat een IPS scherm wat hogere lichtopbrengst heeft welke dat zijn geen idee nog
ook is nu een Samsung nu met oled scherm maar al dat nieuwe zal wel erg prijzig zijn .
De TriplTek heeft een brightness van 1200Nits en is ontworpen voor buitengebruik. De meeste huis tuin en keukentablets niet. , ter vergelijking een Ipad mini met retina display produceert 300Nits.
Als je een 7" met betere specificaties vind dan hoor ik dat graag!
 
Laatst bewerkt:
Degene die beter is vind ik waarschijnlijk niet wat Nits betreft , maar hij blijft te lomp om even tussen een klemmetje te zetten
bovendien weegt hij ook behoorlijk wat
een beter betaalbare variant met IPS scherm zal er toch wel zijn toch
in ierder geval beter dan de Ipad mini