Aankoop van een DJI phantom 2

Cedric Willekens

New Member
Lid geworden
9 mrt 2018
Berichten
3
Waarderingsscore
0
Punten
1
Leeftijd
27
Locatie
Bree
Goede avond allemaal,

Ik zou graag willen beginnen met dronebeelden te maken. Hiervoor zou ik willen beginnen met een iets goedkopere drone een DJI Phantom 2. Op een online verkoopsite zag ik een Phantom 2 vision plus staan (Drone dji phantom 2 vision plus - Te koop)
ip000s
. Ook heb ik verder gezocht op het internet en vond ik precies een andere versie van de phantom 2 (DJI Phantom 2 Vision drone).

Mijn vragen hierbij:
- Wat is het verschil tussen de drones op beide afbeeldingen
- De drone op afbeelding één heeft precies 2 soorten propellers en slechts op 1 kant de rode strepen, is dit normaal, want ik zou graag een drone kopen die in orde is.
 
Ja dat is normaal
Het verschil is dat de vision plus een gimbal heeft

Verzonden met mijn klapmobiel
 
Ik zou even doorsparen en een (tweedehands) Phantom 3 SE of zoiets kopen. De Phantom 2 Vision en Phantom 2 Vision+ zijn echt zeer verouderd en je krijgt bovendien last van zeer sterke fisheyevertekening, want de camera's van deze drones hebben een lens met een zeer grote beeldhoek.
 
Ok, bedankt voor de nuttige info. Misschien dan inderdaad best voor een Phantom 3 gaan. De DJI Spark spreekt me ook nog wel aan.
 
Ok, bedankt voor de nuttige info. Misschien dan inderdaad best voor een Phantom 3 gaan. De DJI Spark spreekt me ook nog wel aan.

De Spark wordt nu door veel mensen 2e hands aangeboden, sinds de introductie van de Mavic Air. Je hebt dus een mooie onderhandelingspositie. Leuke drone hoor. Je vindt reviews van alle toestellen op Dronewatch.nl.
 
2e handse spark kost ergens rond de 250 euro

Verzonden met mijn klapmobiel
 
Aan die prijs kan ik ze op het moment toch niet vinden (hardeman)..
 
Vorige week zaterdag zag ik er nog een paar voor 225

O wacht ik maak een fout ik ga uit van tweedehands nieuw zijn ze ongeveer 450

Verzonden met mijn klapmobiel
 
Neem wel een Spark met een Remote Controller. Een vriend van me kocht nieuwe Spark zonder maar het besturen door zijn telefoon beviel hem niet zo en een week later kocht hij er al een RC bij.
 
Zoek een fly more combo. Een Spark is toch het beste te bedienen met een controller.

Verzonden met mijn [device_name] en de Dronepilots.nl app