AceCore Neo

Reserveer de 4e editie van 'Dronefotografie'

Martin_hier

New Member
Lid geworden
5 feb 2021
Berichten
26
Waarderingsscore
14
Punten
3
Locatie
utrecht
Ik mag binnenkort vliegen met de AceCore Neo. Heeft iemand hiermee ervaring?
 
"Price starting at € 19.900........ " volgens de website
 
Wel 'grappig' dat je met een bijna 20,000 Euro gaat vliegen (afgezien van de camera payload die er nog onder komt) en dan zo'n vraag stelt.
Je hebt toch wel ervaring met soortgelijke Drones en jezelf ingelezen over de AceCore Neo?
Maar goed. Britse politie zette iemand met 6 uur vliegervaring aan een 70,000 Euro Drone. 'I wonder what this button does :D'
 
Ik mag binnenkort vliegen met de AceCore Neo. Heeft iemand hiermee ervaring?
Het aantal Nederlandse operators dat met de AceCore Neo vliegt is denk ik op één hand te tellen, en dat is dan nog ruim genomen. Ik vermoed niet dat één van deze partijen actief is op dit forum. Maar ik neem aan dat je bij de aanschaf van zo'n systeem wel door de fabrikant wordt uitgenodigd om daar eerst eens een testvluchtje te komen maken.
 
Nee joh!! Gewoon in laten pakken en opsturen ;):)
Zonder verder te kijken en afgaande op het Engels is dit een Nederlands product.
Maareh, toch wel mooi stukje techniek weer
 
  • Haha
  • Leuk
Waarderingen: Albi007 en Klaaz
Wel heel gaaf. Ik ben wel een beetje jaloers.
 
  • Leuk
Waarderingen: peSHIr
Het aantal Nederlandse operators dat met de AceCore Neo vliegt is denk ik op één hand te tellen, en dat is dan nog ruim genomen. Ik vermoed niet dat één van deze partijen actief is op dit forum. Maar ik neem aan dat je bij de aanschaf van zo'n systeem wel door de fabrikant wordt uitgenodigd om daar eerst eens een testvluchtje te komen maken.
Ha Wiebe, gezien de antwoorden denk ik inderdaad dat deze vraag niet goed in dit forum past.

Hierbij wat verduidelijking. Ik werk bij een groot wetenschappelijk instituut die gebruikt maakt van meerdere Neo's. Ik ben uitgenodigd om als drone piloot aan te sluiten in een team van (zeer) ervaren drone piloten. Gezien de professionaliteit van onze organisatie verwacht ik een uitvoerige introductie en trainingsprogramma. Er wordt dus echt niet even "zomaar" mee gevlogen! Dat vind nogal naief gedacht.

Omdat op dit forum veel enthousiaste hobby dronepiloten zitten, (dit is ook mijn hobby) Leek het mij interessant deze bijzondere ervaring met jullie te delen met de hoop een Neo drone piloot tegen te komen. Niets meer niets minder. :)
 
Omdat op dit forum veel enthousiaste hobby dronepiloten zitten, (dit is ook mijn hobby) Leek het mij interessant deze bijzondere ervaring met jullie te delen met de hoop een Neo drone piloot tegen te komen. Niets meer niets minder. :)

Helemaal goed. Ik weet zeker dat alles wat je over je ervaringen met de Neo hier kunt en wilt plaatsen gretig aftrek zal vinden.
 
Bericht dateert van maart maar ik kwam door deze post op jullie forum terecht.

Ik heb reeds gevlogen met dit toestel. Het is echt een gigantische drone van 2m10 geschikt om zwaardere camera's te dragen als RED en ARRI e.d.

Reageert een beetje loom maar heeft massa's power aan boord om mooie vluchtmaneuvres te maken! Uiteindelijk is de beslissing gevallen om voor de ZOE X8 te gaan, deze is perfect geschikt om DSLR's te dragen en vliegt enorm assertief! Ook het formaat van 1m31 is dit zeker geen kleine drone te noemen.