Active track

Reserveer de 4e editie van 'Dronefotografie'
Status
Niet open voor verdere reacties.

vayreda

Active Member
Lid geworden
21 apr 2017
Berichten
539
Waarderingsscore
124
Punten
43
Leeftijd
70
Locatie
Zandvoort
Hoi, vandaag bezig geweest met een aantal beelden proberen te maken met mijn Mavic Pro op Gran Canaria. De beelden zijn redelijk gelukt, alleen wanneer ik bv een paraglider wil volgen met Active Track, krijg ik de melding: “Object not recognized” deze melding kreeg ik elke keer als ik iets automatisch wilde laten volgen. Wat doe ik fout? Ps. beelden handmatig zijn wel gelukt zowel de video’s en de foto’s (panorama)Bekijk bijlage 668
 
Laatst bewerkt:
Hoi, vandaag bezig geweest met een aantal beelden proberen te maken met mijn Mavic Pro op Gran Canaria. De beelden zijn redelijk gelukt, alleen wanneer ik bv een paraglider wil volgen met Active Track, krijg ik de melding: “Object not recognized” deze melding kreeg ik elke keer als ik iets automatisch wilde laten volgen. Wat doe ik fout? Ps. beelden handmatig zijn wel gelukt zowel de video’s en de foto’s (panorama)Bekijk bijlage 668

HEllo ik kan u spijtig genoeg niet helpen Maar ik heb een vraag. Ik ga deze winter overwinteren in lanzarote en tenerife Is het daar mogelijk (zonder speciale toelatingen ) daar te vliegen
Groetjes
JEan-Pierre
papadep@telenet.be
 
Ik heb twee kaarten toegevoegd van beide eilanden. Ga niet de Pico del Teide met de Drone filmen( natuur park) Verder hou de regels in acht die je ook in Nederland gelden(Max 120m hoogte, VLOS, niet boven natuur gebieden, geen bebouwde kom etc. Ik heb veel boven zee gevlogen met de camera naar het land, daar had ik geen problemen mee.
Ik spreek ook vloeiend Spaans en dat helpt als je met iemand een discussie hebt mbt het vliegen. Gebruik je gezond verstand.IMG_4193.JPGIMG_4194.JPG
 
Ik heb twee kaarten toegevoegd van beide eilanden. Ga niet de Pico del Teide met de Drone filmen( natuur park) Verder hou de regels in acht die je ook in Nederland gelden(Max 120m hoogte, VLOS, niet boven natuur gebieden, geen bebouwde kom, vliegvelden etc. Ik heb veel boven zee gevlogen met de camera naar het land, daar had ik geen problemen mee.
Ik spreek ook vloeiend Spaans en dat helpt als je met iemand een discussie hebt mbt het vliegen. Gebruik je gezond verstand.Bekijk bijlage 671Bekijk bijlage 672
 
Ik heb twee kaarten toegevoegd van beide eilanden. Ga niet de Pico del Teide met de Drone filmen( natuur park, zeer zware bekeuring)Verder hou de regels in acht die je ook in Nederland gelden(Max 120m hoogte, VLOS, niet boven natuur gebieden, geen bebouwde kom etc. Ik heb veel boven zee gevlogen met de camera naar het land, daar had ik geen problemen mee.
Ik spreek ook vloeiend Spaans en dat helpt als je met iemand een discussie hebt mbt het vliegen. Gebruik je gezond verstand.Bekijk bijlage 671Bekijk bijlage 672
 
Beste Vayreda, zoiets houd je scherp. :cool:
 
Dit artikel dateert uit 2018, dus niet meer actueel en daarom ook gelijk op slot, @andreleeflang Graag even een nieuw topic starten, zodat je actuele informatie krijgt.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.