Phantom 4 Antenne versterker

Reserveer de 4e editie van 'Dronefotografie'
Zelf heb ik de kleinere Itelite, echt goed ding en minder signaalverlies met name als ik rondom gebouwen opnames maak. Afstand ook behoorlijk vergoot wat te overbruggen is.

Nadeel, je remote past niet meer in de backpack.
 
Zelf heb ik de kleinere Itelite, echt goed ding en minder signaalverlies met name als ik rondom gebouwen opnames maak. Afstand ook behoorlijk vergoot wat te overbruggen is.

Nadeel, je remote past niet meer in de backpack.

Ah, dankje. Dus dit is een grote versie, zou daar veel verschil inzitten?

Momenteel is mijn drone P4 weg voor reparatie, steeds verbinding weg en "gimbal disconected" .
Dus ondanks reparatie dacht ik voor de zekerheid toch maar een versterker erop. Het erom om een goed en stabiel signaal te hebben. Ver weg hoeft niet zozeer.

Bedankt voor je reactie.
 
Signaal is goed stabiel met lichtbridge hoor. Maar als je zelfde doet al ik dan zou ik dus gewoon ook de Itelite ite-dbs02.2 nemen.
Is bv met point of interest om gebouw heen dan stabieler. Ver weg vliegen trouwens ook.
 
Mooi, ik wil van die storingen af op al 100 meter, misschien dat DJI iets vind tijdens reparatie en controle.
Maar in de tussentijd toch verder zoeken, dan zal dit hem worden...:)
 
Storingen op 100 meter? Wat voor storingen heb je last van op die afstand? En is toch een P3 of P4 die je hebt?
 
Storingen op 100 meter? Wat voor storingen heb je last van op die afstand? En is toch een P3 of P4 die je hebt?

Hoi Peter,

Ik heb een P4 , tweedehands gekocht maar wel in de winkel met 6 maanden garantie.
Vandaar retour .
De storing is voor verbinding, hij geeft heel snel aan "weak signal".

Ik heb dit geprobeerd in Zeeland, alleen maar weiland en water en kom ik al 300 meter ver. Maar toch...en RTH op 300 meter afstand is niet goed toch?
Telefoon zelfs uitgezet....

Maar al de verbindi g met de droge zelf baarde me zorgen.
Ene keer geen probleem en de andere keer steeds gimbal disconnected.
Hangt die camera maar wat raar te doen.
Hopelijk lossen ze op.
 
  • Leuk
Waarderingen: TonY
Het is wel een P4? Klinkt meer als een P3 bijstandsuitvoering.

Met mijn P3-pro vlieg ik makkelijk 2 kilometer weg (en komt hij ook nog gewoon terug).
 
Hoe controleer ik of het echt een p4 Is?

Had hem nog maar 2 weken voordat de storingen begonnen.