Anti-drone systeem van Rheinmetall

Sjakie

Well-Known Member
Lid geworden
11 sep 2016
Berichten
4.885
Waarderingsscore
2.166
Punten
113
Leeftijd
58
Locatie
Utrecht
Ik weet niet of dit nou 'de' oplossing is. Het knalt wel lekker weg.

 
Mooie omgeving wel. Zonde dat die oorlogshitsers de boel zo komen verstoren :confused:
 
Een tikje overdreven om holle ladingen in te zetten tegen dit soort drones, maar ongetwijfeld ook effectief tegen reaper-achtige drones. En kennelijk (ook) bedoeld tegen zwermen. That's a first. Voor mij althans.

Zucht ... die goede oude tijd. Als we in het begin van de eeuw niet besloten hadden dat een autonome defensie-industrie niet meer nodig was voor Nederland, dan had ik waarschijnlijk nu nog steeds voor deze club gewerkt (Eurometaal was 1/3 Rheinmetall, 1/3 andere investeerder, 1/3 Nederlandse overheid). Mooiste baan die ik ooit gehad heb, munitie ontwikkelen. High-Tech en vooral het testen van iets wat je zelf verzonnen hebt was erg leuk. En alles kon; het mocht wat kosten :)
 
  • Leuk
Waarderingen: Sjakie
OK, de derde investeerder was Oerlikon... zijn kennelijk samen met Rheinmetall verder gegaan. Samen hebben ze de hele EU defensie industrie opgekocht, maar elkaar dus niet (te duur?)

35mm tegen een DJI mini is inderdaad wat overdreven :D
maar GPS jamming en High Energy Laser in een geïntegreerd air defense system is inderdaad een prima (goedkope) afweer tegen bewapende "consumentendrones".