App tbv no fly zones

Reserveer de 4e editie van 'Dronefotografie'

rluxenburg

New Member
Lid geworden
1 jul 2019
Berichten
19
Waarderingsscore
5
Punten
3
Leeftijd
49
Locatie
Limburg
Wat is een goede android app om te kijken of je ergens mag vliegen of dat er restricties zijn?
 
Nu zou ik antwoorden, gebruik de zoekfunctie van het forum eens er is al het een en ander over gepost. Maar de zoekfunctie doet het hier niet met een korte zoekopdracht als 'app'.

Als je Google de zoekopdracht 'app site:www.dronepilots.nl' geeft, dan krijg je alle posts waar het woord app in voorkomt. Probeer dat eens, er is namelijk al het een en ander over gepost. ;)
 
Ik heb er al een paar geprobeerd maar sommige werken alleen in Nederland en ik krijg verschillende resultaten in verschillende apps ik zit op het randje dus ik dacht vraag het hier eens wat jullie gebruiken en wat goed werkt
 
  • Leuk
Waarderingen: z580r04
Ik begrijp je vraag en je bent er ook mee aan het juiste adres hier. De antwoorden op je vraag zijn al in eerdere posts beantwoord op dit forum door verschillende forumleden, incl. een onderbouwing van hun favoriete apps. Als je rondneust zul je ze vinden en ik heb je met de Google zoekopdracht geprobeerd je hiermee wat efficiënter te helpen zoeken hier in het forum.
 
Airmap is bij mij de enige die is over gebleven van de verschillende die ik op mijn tel. had staan. Deze app vind ik het beste en ook voor de rest van de wereld.

Sent from my Moto G (5) Plus using Dronepilots.nl mobile app
 
  • Leuk
Waarderingen: peSHIr