Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
aha ... Huawei
Had vroeger ook Huawei Tablets (volgens moet er nog eentje ergens in mijn schuur liggen, een LTE versie)
Huawei heeft nog meer compatibel problemen, kreeg ook geen verbinding met de MyDrive en de TomTom navigatie, ben toen overgestapt naar Samsung tablets en geen problemen meer gehad.
Mijn eerdere Samsung J7 (2016) kreeg de DJI Fly app ook niet aan de praat.met de DJI Mavic Mini destijds
Waar lag het probleem?
Onder de minimale configuratie, je tablet of smartphone moet voldoen aan de door DJI gestelde minimale configuratie (rekenkracht en geheugen). Mijn Samsung Galaxy A51 werkte wel met de DJI Fly app (heb hem over nadat ik de S21-FE kocht, als je er belang bij hebt. Heeft Android 13)
Als je de AIR hebt, dan heb je de GO4 app nodig. Even buiten dat, de FLY app heeft minimaal android 7 nodig. En dan wel de 64 bit versie van dat Os. Die compatibiliteits lijst staat er niet voor niks. Bekijk bijlage 4681
Beste RCee, klopt, ik bedoelde ook de GO4 app, sorry mijn fout.
Iedereen bedankt voor de reactie, ik denk dat ik de tablet vaarwel moet zeggen, jammer, was 7 inch, mooi formaat.