AR.Drone 2.0

Reserveer de 4e editie van 'Dronefotografie'

Benji

New Member
Lid geworden
9 sep 2016
Berichten
5
Waarderingsscore
0
Punten
1
Leeftijd
40
Niet de meest populaire drone onder de liefhebbers maar toch een goed verkocht apparaat.
Het is niet de beste of meest bruikbare drone in welk veld dan ook, maar ik heb er toch al een hoop lol mee gehad.

Nog meer gebruikers hier?
 
Hallo Benji,

Heb ook een AR Drone 2.0 en vind het ook een grappig ding. Betaalbare drone waar je leuk mee kan vliegen. Camera en bereik (wifi) kunnen beter maar wel hoge 'fun factor'. Zou op termijn wel een groter bereik en een betere camera willen... misschien in de toekomst een bebop.

Gr. Dennis


Verzonden met mijn iPhone en de Dronepilots.nl app
 
Wi-Fi is te verbeteren door in de drone de antenne aan te passen heeft dan een bereik van plus minus 500 meter ik had een antenne gebruikt uit een phanthom 3 pro wel wat knutselwerk en solderen maar is te doen . enn aan de achterzijde van je tel een windsurfer parabool extender daarmee richt je het wifi signaal naar de drone en anders om .
 
Wi-Fi is te verbeteren door in de drone de antenne aan te passen heeft dan een bereik van plus minus 500 meter ik had een antenne gebruikt uit een phanthom 3 pro wel wat knutselwerk en solderen maar is te doen . enn aan de achterzijde van je tel een windsurfer parabool extender daarmee richt je het wifi signaal naar de drone en anders om .
Wij het ook zo'n ding en je kan er wel leuk mee spelen. Wilde nu alleen een app downloaden waarmee we de GPS kunnen gebruiken. Weet alleen niet welke. Parrot heeft de standaard app uit de store verwijderd. Welke gebruiken jullie?

Verzonden met mijn SM-G935F en de Dronepilots.nl app