Autel Nano+ drone video van de prachtige natuur in Drenthe!

Reserveer de 4e editie van 'Dronefotografie'

Gekol Drone Videos

Active Member
Lid geworden
6 jun 2020
Berichten
134
Waarderingsscore
147
Punten
43
Locatie
Friesland
Beste droneliefhebbers,

Vorig weekend was ik met mijn vrouw in Drenthe en heb daar met de Nano+ drone een aantal mooie opnames kunnen maken van de prachtige natuur. De opnames zijn niet bewerkt en rechtstreeks van de camera, waarbij ik alleen een Freewell ND 16 filter heb gebruikt. Ik heb de naar mijn mening beste clips op de muziek gezet en hiervan een video van gemaakt waar ik zelf erg tevreden over ben. Ook heeft de Autel Nano+ een m.i. geweldige camera!

Geniet van de video:

Nano+ drone video prachtige natuur Drenthe!

Ben wel benieuwd naar jullie reacties.


Groet, Gekol Drone Videos (Geert).
 
Mooie video! Fijne afwisseling tussen de verschillende shots, heel goed gedaan. Wel vind ik hem wat lang, de helft van de tijd zou mijn aandacht beter vast houden.
Zo uit de camera geeft inderdaad erg mooie beelden, ik denk dat je na wat kleurbewerking helemaal stijl achterover slaat van de beelden.
 
  • Leuk
Waarderingen: Gekol Drone Videos
Jij zegt het, ik dacht het. Dat moet haast wel... ;)
 
Zonder meer heel mooie beelden en mooie laagvlieg shots.
Maar was het geen natura 2000 gebied dan?



Verzonden met mijn iPhone en de Dronepilots.nl app
Hallo RGM,

Beetje late reactie door andere drukte, maar hierbij alsnog.

Waar ik heb gevlogen is geen natura 2000 gebied. Ik kijk voor het vliegen eerst altijd op de Aeret dronekaart. Als je even zoekt zijn er echt nog veel mooie plekjes te vinden die geen natura 2000 gebied zijn en waar je gewoon mag vliegen. Met respect voor mens en natuur, hier probeer ik altijd zoveel mogelijk rekening mee te houden.

Groet, Gekol Drone Videos (Geert).
 
Hallo RGM,

Beetje late reactie door andere drukte, maar hierbij alsnog.

Waar ik heb gevlogen is geen natura 2000 gebied. Ik kijk voor het vliegen eerst altijd op de Aeret dronekaart. Als je even zoekt zijn er echt nog veel mooie plekjes te vinden die geen natura 2000 gebied zijn en waar je gewoon mag vliegen. Met respect voor mens en natuur, hier probeer ik altijd zoveel mogelijk rekening mee te houden.

Groet, Gekol Drone Videos (Geert).

Ja, ik heb eens nagekeken hoe de vliegruimte in Drenthe er uitzag en dat is inderdaad behoorlijk. Zelfs nog veel bossen en heide waar je mag vliegen. Goed gekozen hoor!


Verzonden met mijn iPhone en de Dronepilots.nl app