BadBert stelt zich voor

Reserveer de 4e editie van 'Dronefotografie'

BadBert

Member
Lid geworden
7 jul 2017
Berichten
97
Waarderingsscore
16
Punten
8
Leeftijd
41
Locatie
Hoogerheide
Ik kijk al even mee hier, maar zal me ook maar eens voorstellen!

Ik ben Pieter :) kom uit hoogerheide, getrouwd en een zoontje van (nu) bijna 12.

Al van jongs af aan ben ik bezig met RC, en later ook RC modelbouw.
Ik heb heel veel bestuurbare items gehad! Beginnend met het normale speelgoed, en later ook kits die je zelf moest bouwen zeg maar.
Heb ervaring met RC auto's, motoren, vliegtuigen, helicopters, multicopters (drones) etc. Ook heb ik FPV vliegtuigen gehad, een FPV quadcopter om te cruisen, een FPV race hexacopter etc. Heb ook schaal vliegtuigen gehad (wel schuim) en zelfs een 500 klasse Airwolf!!

Ben ook heel wat jaren lid geweest van een model vliegclub. Laatste jaren was ik meer aan het lullen dan aan het vliegen. De motivatie om te bouwen werd ook steeds minder, en had op een gegeven moment ook besloten om (na lang twijfelen en nooit begonnen) toch motor te gaan rijden.
Dat was WEER een hobby die mooi weer nodig had (jaja, mooi weer rijder) dus ja, dan moet je keuzes maken.

Verder hebben we thuis ook een paar cabrio's, dus doen daar met het hele gezin ook ritten mee. Ben begonnen met een mazda MX5, daarna een opel astra twintop, welke ingeruild is op een opel cascada. Nog wel een astra twintop erbij gehad tussendoor.
Nu pas een Mini Cooper S cabrio erbij (r52, dus 1.6 met supercharger). Heb in het verleden altijd classic mini gereden en nu een new mini.
Van 1 van de mini's had ik zelfs een 1:10 soort van replica gemaakt met werkende verlichting enzo. Light buckets zelf gemaakt mbv mijn 3d printer :)

Ik ben "eigenaar" van de opel twintop club van nederland, en 1 van de weinigen in NL die verstand heeft van de stalen twintop klapdaken en ook kan repareren. Er staan dus regelmatig opel astra TT's bij mij op de oprit om het dak van te fixen.

Een man van veel hobby's dus.... hahahaha

Op dit moment heb ik nog samen met mijn zoontje electro RC auto's om lol te hebben.
Verder maak ik opnames met mijn DJI mini 2, en heb onlangs een DJI avata aangeschaft :)

Mocht er interesse zijn in wat foto's, van iets wat hierboven beschreven is dan wil ik die gerust posten! Roep maar :D
Kan moeilijk nu gelijk van alles foto's erbij gooien...
 
Thanks allen.

En ja @Sjakie , dat is het zeker hahahah
Maar goed... concreet zijn de hobbies nu dus:
- cabrio rijden
- cabrio repareren
- RC auto rijden (met kiddo)
- Drone vliegen
- Motor rijden
pfff :p