Bedrijf traced drone naar mijn huis?

Reserveer de 4e editie van 'Dronefotografie'
Apart stukkie , maar btw ik heb mij ook niet voorgesteld , en heb nergens gelezen dat dat gebruikelijk was ?

Ook sluit niemand hier af met een groet en een naam , Dusssss als we het over manieren hebben :) . . . . .

Gr, Arno ;)
 
  • Leuk
Waarderingen: DGA_NL
Dag Soneg, laten we het maar op een stukje beleefdheid houden. Onder de kop 'Algemeen' kun je jezelf voorstellen als je dat wilt. Alvast welkom hier


Verzonden met mijn iPhone en de Dronepilots.nl app
 
  • Leuk
Waarderingen: PHTB
Misschien zou je er een verplichting van kunnen maken, behandel een ander zoals jezelf behandeld wilt worden. Begint bij even gedag zeggen.


Verzonden met mijn iPhone en de Dronepilots.nl app
 
Misschien zou je er een verplichting van kunnen maken, behandel een ander zoals jezelf behandeld wilt worden. Begint bij even gedag zeggen.
Jezelf voorstellen is niets meer of minder dan een beleefdheid. Zoals Wiebe in een ander topic al heeft aangegeven het is geen verplichting op dit forum.
Phantom 4 Pro - Batterij 123accu.nl
 
Eh mensen, als dit voor jullie zo belangrijk is, open er dan een topic over. Het is namelijk ook wel netjes om niet (al te veel) af te dwalen van het oorspronkelijke topic.
 
Overigens vind ik het een op zo een rare manier beschreven verhaal dat ik het ook niet al te serieus neem.
 
De poster schreef:

"Het is geen no-fly zone (ook niet in de buurt) maar waar het bedrijf gevestigd is lopen wel ontzettend veel mensen rond. Maar ik vlieg nooit lag."

Of een drone nu van 120 meter of van 30 meter naar beneden komt op mensen, het blijft een gevaar.

Verzonden met mijn SM-G920F en de Dronepilots.nl app
 
Vreemd verhaal dit (Google translate, geen idee van wie met welk doel)...

Echter, systemen die dit mogelijk zouden kunnen maken (in ieder geval van DJI voor DJI drones) bestaan gewoon: DJI - The World Leader in Camera Drones/Quadcopters for Aerial Photography

Verzonden met mijn ONEPLUS A5000 en de Dronepilots.nl app

Ah super. Dat moet het geweest zijn dan! Wist werkelijk waar niet dat dat soort apparaten bestonden. Apart dat ze alle drones in een bepaald gebied zo in de gaten kunnen houden. Vanuit de overheid snap ik dat nog wel maar niet dat private bedrijven daar ook over kunnen beschikken. Weer wat geleerd!!
 
Hoi Tom83, je hebt tenminste weer iets van ja laten horen, komen we nog meer van je te weten ?


Verzonden met mijn iPhone en de Dronepilots.nl app