Mavic 2 Pro Beeldscherm controller

Reserveer de 4e editie van 'Dronefotografie'

Volvo4life

New Member
Lid geworden
21 dec 2020
Berichten
13
Waarderingsscore
3
Punten
3
Leeftijd
37
Locatie
Boven-Leeuwen
Beste forum-leden,

Ben benieuwd of jullie ervaringen hebben met het volgende.
Ben in het bezit van een Mavic 2 pro en een iPhone 11 Pro Max. Deze iPhone past (samen met de case) net in de controller, maar het houdt niet over.
Eigenlijk vind ik het scherm van de iPhone te klein voor het maken van goede foto’s en films. Ik zag al een mooie controller van DJI maar dit display is net zo groot en kost een vermogen.
Hebben jullie ervaring met bijvoorbeeld een iPad? Welk type? Welke steun?

Ik kom heel veel steunen en verhalen tegen, maar ben erg benieuwd naar jullie ervaringen.

Ik overweeg een iPad mini aan te schaffen hiervoor, maar eerst eens horen wat jullie ervan zeggen ;-)

Groet,
Martijn
 
Beste forum-leden,

Ben benieuwd of jullie ervaringen hebben met het volgende.
Ben in het bezit van een Mavic 2 pro en een iPhone 11 Pro Max. Deze iPhone past (samen met de case) net in de controller, maar het houdt niet over.
Eigenlijk vind ik het scherm van de iPhone te klein voor het maken van goede foto’s en films. Ik zag al een mooie controller van DJI maar dit display is net zo groot en kost een vermogen.
Hebben jullie ervaring met bijvoorbeeld een iPad? Welk type? Welke steun?

Ik kom heel veel steunen en verhalen tegen, maar ben erg benieuwd naar jullie ervaringen.

Ik overweeg een iPad mini aan te schaffen hiervoor, maar eerst eens horen wat jullie ervan zeggen ;-)

Groet,
Martijn
Ik gebruikte eerst een iPad Air met steun maar dit is veel te zwaar en lastig. Daarom heb ik de Smart Controller gekocht en deze werkt perfect.

Chris