Phantom 4 Beginnen met FPV bril met de Litchi app

Reserveer de 4e editie van 'Dronefotografie'

MTito

Well-Known Member
Lid geworden
17 okt 2016
Berichten
458
Waarderingsscore
405
Punten
63
Leeftijd
60
Locatie
Noorwegen
Website
www.titodesign.no
Ik vlieg met de Phantom 4 en gebruik over het algemeen de app. Litchi. Nu is daar een nieuwe optie bij gekomen om de FPV bril daarbij te gebruiken. Nog nooit gedaan, heeft er iemand ervaring met een bril aangesloten op de Litchi app.?
Voor de vluchten die ik doe op grotere afstand lijkt het me veiliger de toppen niet te raken met behulp van zo'n FPV bril. Bijvoorbeeld bij de volgende film heb ik de auto piloot afgebroken omdat ik de drone niet meer kon zien achter de bomen. Kijk hier eens: TitoDesign Laglim Vang
Daarom zie ik graag info en tips tegemoet aangaande FPV brillen met Litchi
 
Mooi gefilmd maar veel te lang ! Kijk eens naar promo video's shots zijn bijna nooit langer dan 5sec. Dus lange film knippen en plakken. Max tijd 3 min.
Ik ben ook juist gestart met fpv bril . Voor litchi. WAW. Bril gekocht bij AliExpress Blitzwolf. € 22,47.


Verzonden met mijn iPhone en de Dronepilots.nl app
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: BramB
Mooi gefilmd maar veel te lang ! Kijk eens naar promo video's shots zijn bijna nooit langer dan 5sec. Dus lange film knippen en plakken. Max tijd 3 min.
Ik ben ook juist gestart met fpv bril . Voor litchi. WAW. Bril gekocht bij AliExpress Blitzwolf. € 22,47.


Verzonden met mijn iPhone en de Dronepilots.nl app
Maar dit is geen promo filmpje, dit is een film die het gebied van dat bergmeer laat zien, 1 van m'n eerste filmpjes, maar dat gebied kun je nooit in 5 seconden laten zien. En de originele was ca. 18 minuten en daar heb ik dit uitgeknipt, denk dat dat persoonlijk is, de lengte van een film.