Beginnende piloot

Reserveer de 4e editie van 'Dronefotografie'

Dronevo

New Member
Lid geworden
24 mei 2020
Berichten
1
Waarderingsscore
0
Punten
1
Leeftijd
36
Locatie
Eindhoven
Ik ben Ivo en woon in Eindhoven en ben aan het onderzoeken of ik eventueel in de toekomst mij beroep ervan kan maken om als dronepiloot te werk gaan.Ik heb er nog nooit mee gevlogen en vraag mij dan ook af welke drone ik beste kan aanschaffen als beginneling? Maar als ik die regeltjes allemaal zo zie waar je onder andere wel en niet mag vliegen heb ik wel zo mijn twijfels of ik er aan moet beginnen. Misschien kunnen jullie mij verder helpen?
 
Koop een goedkope (speelgoed) drone en kijk of je dat leuk vindt, zo ja, dan kan je verder gaan plannen.
In ieder geval welkom op dit leerzame forum Ivo oftewel Dronevo


Verzonden met mijn iPad en de Dronepilots.nl app
 
Ik ben Ivo en woon in Eindhoven en ben aan het onderzoeken of ik eventueel in de toekomst mij beroep ervan kan maken om als dronepiloot te werk gaan.Ik heb er nog nooit mee gevlogen en vraag mij dan ook af welke drone ik beste kan aanschaffen als beginneling? Maar als ik die regeltjes allemaal zo zie waar je onder andere wel en niet mag vliegen heb ik wel zo mijn twijfels of ik er aan moet beginnen. Misschien kunnen jullie mij verder helpen?
Hoi Ivo.
Ik woon in Valkenswaard.
Heb 6 weken geleden een Mavic mini gekocht.
Gaat super.
Ik vlieg meestal net over de grens met Belgie weet daar een super locatie.
Ook in de buurt van Kempervennen mag je vliegen en daar heb je voldoende mogelijkheden.
Als je er je werk van wil maken moet je eerst je Roc licentie gaan halen.
De mini valt met z’n gewicht van 249 gr in een hele gunstige klasse.(Speelgoed)
Als je wilt kunnen we wel eens afspreken om samen te vliegen.
Gr. Hans