Phantom 3 Std/4K belichting

Je kun ook in het goto menu de m van manueel aanklikken zodat je alles hand matig in kan stellen

Verzonden met mijn HUAWEI CUN-L21 en de Dronepilots.nl app
 
Of deze YT link,
heb daar veel van geleerd, alleen is het in Engels
 
  • Leuk
Waarderingen: Marcel-P
Inderdaad zo laag mogelijk, idealiter 100 of max. 200. Naarmate je de ISO nóg hoger zet krijg je zichtbaar veel ruis in je beelden.

Verzonden met mijn SM-G930F en de Dronepilots.nl app
 
nou ik och een beetjemet de intellingen bezig ben,
wat is het verschil tussen mode 1,2,3 en custom?
Inderdaad zo laag mogelijk, idealiter 100 of max. 200. Naarmate je de ISO nóg hoger zet krijg je zichtbaar veel ruis in je beelden.

Verzonden met mijn SM-G930F en de Dronepilots.nl app

Staat op 100
 
nou ik och een beetjemet de intellingen bezig ben,
wat is het verschil tussen mode 1,2,3 en custom?

Heb je het m.b.t. die 'Mode 1/2/3/custom' nog steeds over camera instellingen of doel je op een andere instelling elders in het menu? Ik vermoed namelijk dat je het inmiddels over de Remote Controller/afstandsbediening instellingen hebt, maar ik kan het mis hebben natuurlijk.
 
nee dat klopt.
niet over de fotoinstellingen.
maar de remote controller
Dat heeft te maken met de stick-configutatie op je RC of, beter gezegd, wélke stick precies wát doet als je 'm een bepaalde kant op beweegt. De gemakkelijkste manier om dit te herkennen of om te onthouden is dat bij Mode 1 het gas (throttle) op de rechterstick zit. Bij Mode 2 zit het gas op de linkerstick. Zie ook het voorbeeld in de bijlage. Mode 2 vliegen komt wereldwijd vaker voor dan Mode 1 vliegen en voelt voor de meeste drone vliegers het meest natuurlijk aan.

Overigens staan al deze instellingen ook uitvoerig beschreven in de handleiding van je drone (zie bijlage 2). Niet belerend bedoelt o.i.d., maar heb je die handleiding wel eens doorgenomen? Naast de relatief onbelangrijke camera instellingen staan er namelijk een aantal zaken in die vrij cruciaal zijn om te weten/ begrijpen voordat je gaat vliegen om erger te voorkomen. drone-mode-1-mode-2-dronekiezer-1024x427.jpegScreenshot_20180708-105435_Drive.jpeg

Verzonden met mijn SM-G930F en de Dronepilots.nl app
 
Thx,
uiteraard heb ik de gebruikaanwijzing gelezen en de meest belangrijke dingen weet ik ook wel. Anders zou ik wel wat vaker gecrashed zijn denk ik.
Daarbij is Engels niet mijn beste kant.
Overigens is een forum toch om vragen te stellen of niet.
houdoe
 
Thx,
uiteraard heb ik de gebruikaanwijzing gelezen en de meest belangrijke dingen weet ik ook wel. Anders zou ik wel wat vaker gecrashed zijn denk ik.
Daarbij is Engels niet mijn beste kant.
Overigens is een forum toch om vragen te stellen of niet.
houdoe
Absoluut, vragen staat vrij! Het was ook meer een vraag/advies, zoals gezegd niet bedoeld om met het "vingertje te wijzen" ;). De handleiding is daarnaast inderdaad fors en de taal kan soms een uitdaging zijn, dit forum is dé plek om juist die gerichte vragen te stellen waar je zelf even niet uitkomt!

Verzonden met mijn SM-G930F en de Dronepilots.nl app
 
  • Leuk
Waarderingen: Marcel-P