beste (lees snelste) Micro-sd kaart voor Mavic Pro

Reserveer de 4e editie van 'Dronefotografie'

SoftRoad

New Member
Lid geworden
22 jan 2017
Berichten
6
Waarderingsscore
1
Punten
3
Leeftijd
67
Locatie
Poppel
Hallo, eindelijk heb ik dan toch voor de Mavic Pro gekozen. Komende maandag wordt ie bezorgd.
Graag wil ik van de ervaren Mavic gebruikers weten wat de beste micro sd kaart hiervoor is.
 
Hallo, ik heb een SanDisk 64GB micro SD Extreme Pro UHS-I U3 95MB gekocht voor mijn Mavic. Niet goedkoop, maar ik wilde hoge schrijfsnelheid en voldoende opslag. Als ik hem meeneem op vakantie heb ik geen pc om de foto's en filmpjes over te zetten en de bestanden zijn groot. Hij bevalt prima en geen spijt van. Succes met de keuze. Gr Wim

Verzonden met mijn SM-G930F en de Dronepilots.nl app
 
Hallo, ik heb een SanDisk 64GB micro SD Extreme Pro UHS-I U3 95MB gekocht voor mijn Mavic. Niet goedkoop, maar ik wilde hoge schrijfsnelheid en voldoende opslag. Als ik hem meeneem op vakantie heb ik geen pc om de foto's en filmpjes over te zetten en de bestanden zijn groot. Hij bevalt prima en geen spijt van. Succes met de keuze. Gr Wim

Verzonden met mijn SM-G930F en de Dronepilots.nl app
Bedankt voor de tip Wim. Ik heb hem reeds aangeschaft.
 
Ik heb nu nog de standaard meegeleverde kaart va 16GB. Die biedt voldoende voor mijn gebruik (fotografie), maar ik merk bij filmen, zelfs in 1080p met 96 fps dat de buffer redelijk snel volloopt. Als ik een nieuw kaartje haal wordt het ook een Sandisk UHS 3. Maar ik ga denk ik voor 32GB omdat dat voor mijn gebruik voldoende moet zijn, maar misschien neem ik ook wel een 64GB.