Boomtopjes verkennen in het park (FPV)

Reserveer de 4e editie van 'Dronefotografie'
Leuk. Heb je hem al eens uit de boom moeten halen? ;)
 
Yep... en ik kan je zeggen: dat stimuleert de creativiteit (en het doorzettingsvermogen) enorm! Vooral als er een InstaGo2 van een paarhonderd euro bovenop zit...
 
Ah, de camerakwaliteit viel me al alleszins mee voor zo'n kleine drone. Die camera heb ik ook. Niet voor de drone, maar voor andere zaken. Leuke hebbeding.
 
  • Leuk
Waarderingen: HPT
Hoe kan die crash gebeuren? Je vloog nergens tegenaan toch?
 
Wow... Met mijn recente crash kreeg ik in 't begin van 't kijken wel ff de creeps van 't tussen de takken doorvliegen
Geweldig om te zienB)
 
  • Leuk
Waarderingen: HPT
Hoe kan die crash gebeuren? Je vloog nergens tegenaan toch?
Net even te weinig power in de accu, dus te weinig opwaartse kracht om die daling mee op te vangen. Crashen = leren bij FPV...
 
  • Leuk
Waarderingen: Sjakie
Dit heet in fpv niet een crash maar creatief landen. Zolang er niets breekt geld t als een goede landing.
 
  • Leuk
  • Haha
Waarderingen: Sjakie en HPT
Knap gevlogen, ik doe het je niet na! Mijn Mavic Mini is daar ook niet geschikt voor.
 
Ja, maar ik ben er ruim boven gebleven. VLOS is trouwens wel moeilijk met zo'n kleine drone, je bent hem zo uit het oog verloren!
 
Sowieso is een externe spotter verplicht bij FPV, omdat als je via een bril kijkt, je de omgeving niet in de gaten kunt houden. Dus dit soort filmpjes maken we altijd met z'n tweeën (GPT en ik).