Phantom 4 BRAKING NOW! RETURN STICKS TO MIDPOINTS FIRST.

Reserveer de 4e editie van 'Dronefotografie'

Louis

Member
Lid geworden
11 mrt 2018
Berichten
80
Waarderingsscore
13
Punten
8
Leeftijd
60
Locatie
Culemborg
Mijn P4P doet raar sinds een dag of 2.
Eerst haperend beeld tijdens video op het scherm, daarna verzoek sensors te callibreren via DJI Assistant.
Nu dus bovenstaande melding, heb ook al (op verzoek van de P4P), de compass gecallibreerd.
Dat is wel gelukt, maar bovenstaande melding blijft.
Het zou een melding zijn dat de drone ergens tegen aan zou vliegen, maar dit is niet het geval, geen tegenlicht van de zon of obstakels..
Wat nu?
 
Laatst bewerkt:
Volgens mij is braking now puur remmen maar doet hij dit elke keer maar sticks loslaten en hij zegt continue flying dan kun je weer door vliegen

Verzonden met mijn FIG-LX1 en de Dronepilots.nl app
 
Gisteren nog maar eens de sensors (camera's) gecallibreerd met DJI Assistant.
hij LIJKT het nu beter te doen na een proef vlucht.
Morgen maar eens echt een stuk vliegen met dat ding.
 
  • Leuk
Waarderingen: FireFly
hoi Louis, ik ervaar diverse keren de beide zelfde door jou gemelde problemen met mijn P4 proplus .. de laatste keer alles gerestart en toen bleef het probleem van haperend beeld. ook valt me de laatste tijd op dat de verbinding van de RC met het toestel snel wegvalt .. kennen anderen dit ook ?


Verzonden met mijn iPhone en de Dronepilots.nl app
 
hoi Louis, ik ervaar diverse keren de beide zelfde door jou gemelde problemen met mijn P4 proplus .. de laatste keer alles gerestart en toen bleef het probleem van haperend beeld. ook valt me de laatste tijd op dat de verbinding van de RC met het toestel snel wegvalt .. kennen anderen dit ook ?


Verzonden met mijn iPhone en de Dronepilots.nl app

Het her-her callibreren van de sensor heeft het probleem met vreemde meldingen wel verholpen.
Ook het haperen van het beeld zodra ik ga opnemen is weg, maar ik heb geen idee of het een met het ander te maken heeft.
Ik heb vandaag wel een andere kabel gebruikt, kon de kabel welke ik altijd gebruikte, niet meer vinden.