Brandplaatje op Mavic?

Reserveer de 4e editie van 'Dronefotografie'
@ChristC Ja, geen probleem. Dat staat rechtsonder, achter waar je op de foto 'SN' ziet staan.
 
Net het bewijs van inschrijving binnen. Dus het plaatje en de plek waar ie zit is ook goed.
 
Mijn registratie is ook goed. Plaatje op de neus is dus ook goedgekeurd en de drone vliegt nog altijd net zo goed!
Nu de engere (duurdere) stap 2: ROC-light aanvragen. Die kosten zijn eenmalig en hopelijk wel terug te verdienen. De verzekeringskosten die jaarlijks terugkomen, daar maak ik mij meer zorgen over!
 
  • Leuk
Waarderingen: Tommy Klinckenberg
Ik heb plaatjes 3x2cm laten maken bij Naamborden.nl voor € 5,-. Ik hoefde geen verzendkosten te betalen omdat ik zo direct om de hoek bij hun woon. Snelle service ;-) Het bordje heb ik op de achterkant net boven het lampje geplaatst. Nu wachten op de goedkeuring.
drone_plaatje2.jpg
 
Laatst bewerkt:
Hoi Tom,
Dit is een openbaar forum waar iedereen op kan komen.
Ik vraag me af of het slim is zo duidelijk je postcode/huisnummer en telefoonnummer in beeld te brengen.
 
Hoi Tom,
Dit is een openbaar forum waar iedereen op kan komen.
Ik vraag me af of het slim is zo duidelijk je postcode/huisnummer en telefoonnummer in beeld te brengen.
Je hebt wel gelijk, mijn telefoonnummer is geen probleem, stel je voor dat er een opdracht komt. ;-)
 
Ik heb nog geen probleem gehad op dit moment. Her er pas een korte testvlucht mee gemaakt. Zit helaas gebonden aan mijn bed ivm een operatie. Ondertussen heb ik wel DJI support gevraagd waar de GPS module precies zit en of er een storing optreed door het plaatje daar te plakken.
 
Ik heb nog geen probleem gehad op dit moment. Her er pas een korte testvlucht mee gemaakt. Zit helaas gebonden aan mijn bed ivm een operatie. Ondertussen heb ik wel DJI support gevraagd waar de GPS module precies zit en of er een storing optreed door het plaatje daar te plakken.
Kreeg je ook een antwoord waar je wat aan had? Ik heb ze ook wat gevraagd en kreeg echt geen antwoord, alleen vaag half Engels wat uitleg waaruit duidelijk bleek dat ze mijn vraag totaal niet hebben begrepen.
 
Kreeg je ook een antwoord waar je wat aan had? Ik heb ze ook wat gevraagd en kreeg echt geen antwoord, alleen vaag half Engels wat uitleg waaruit duidelijk bleek dat ze mijn vraag totaal niet hebben begrepen.

Ik zit nog te wachten op antwoord. Maar als ik op het web kijk naar hoe een module er uitziet en een open geschroefde Mavic bekijk dan lijkt het erop dat de module niet daar aan de achterkant zit.
 
Ik heb antwoord van DJI support gekregen en mijn brandplaatje krijgt een nieuwe plek op de neus van mijn DJI Mavic Pro. Hieronder het citaat van DJI:

"Hi Ton,

Thank you for contacting DJI.
Regarding with your inquiry where the GPS of your Mavic pro Located, please see photo below for your reference.

inline-662834637.png


The GPS is located on the back of the drone, seen on the photo seen above.
Please do not hesitate to reach out to us if you have any other questions.

With kind regards,
DJI Support"

Dus het plaatje in ieder geval niet op de achterkant plaatsen is het advies.
 
Helder! Ik ben in dat geval extra blij dat de mijne op de neus zit!
 
ChristC waar heb jij uiteindelijk het brandplaatje besteld? Vind het wel mooi dat het op het pootje zit en niet echt opvalt. En wat heb je nog meer op het brandplaatje staan naast het PH nummer?
 
Mijne komt van dog-tag.nl en heb ik op maat laten maken met alleen PH nummer en mijn telefoonnummer.
 
Bij dog-tag.nl gewoon bij de opmerkingen de gewenste maat zetten en ze maken 'm helemaal netjes op maat. Is bij mij ook gelukt. Ik had er zelfs vlak na de bestelling een mail achteraan gedaan met andere wensen m.b.t. de maat. Daar was niet op geantwoord, maar ik kreeg wel die nieuwe maat!
 
Hi Ton, heb je het bewijs van inschrijving binnen en is de bevestiging op de neus goedgekeurd en ondervind je verder geen problemen?
 
Ik heb mijn plaatje in het batterijcompartiment geplakt. Doordat de batterij niet helemaal aansluit is daar ruimte. Werkt prima. Ook al flink mee gevlogen zonder problemen.

mavicplaatje.jpg
Hoi Ed, waar heb je dit plaatje gekocht?
 
Ik heb een plaatjes gekocht bij dog-tag.nl en op de neus geplakt.IMG_4993.jpg