Phantom 4 Pro Calibrating vision sydtem

Reserveer de 4e editie van 'Dronefotografie'

Travel and Drones

Well-Known Member
Lid geworden
25 jul 2017
Berichten
658
Waarderingsscore
486
Punten
63
Locatie
Purmerend
Ik kreeg vandaag opeens een melding dat ik vision sensors moest calibreren.geen idee waarom. Ik heb phantom 4 pro.Na een paar pogingen met dji assistent 2 via mac is dit gelukt. Maar ik vraag me af , in het geval je ergens een paar dagen bent zonder laptop of pc en je krijgt deze melding. Kan ik dan gewoon blijven vliegen en dit later thuis doen?of kan ik ook op een of andere manier via dji go 4 app of op mn ipad mini dit calibreren? Het zal een domper zijn sls je in de middle of nowhere bent voor een paar dagen en je kan niet meer vliegen totdat je weer terug bent. Heeft iemand hier een antwoord op?


Verzonden met mijn iPhone en de Dronepilots.nl app
 
Voor de geinteresseerden:Antwoord volgens dji is dat zodra melding er is dat vision system gecalibreerd moet worden , dan komt er in dji go app een popup om dan quick calibratie te doen. Ik heb deze popup nog niet gezien. Maar zodra je weer n laptop of pc in de buurt hebt, wordt er toch aangeraden dit via assistant 2 te doen. Is wel een nadeel als je een paar dagen ergens bent en je hebt geen wifi, heeft calibratie geen zin en je laptop meenemen ook niet.


Verzonden met mijn iPhone en de Dronepilots.nl app