Cameraland gestopt met drones?

Discussie in 'Winkelervaringen' gestart door OmeLaurus, 15 dec 2018.

1. OmeLaurus

OmeLaurus New Member

Lid geworden:
    29 nov 2018
    Leuk Bevonden:
    3
    Het lijkt er op dat Cameraland.nl gestopt is met de verkoop van drones en drone gerelateerde producten.

Verzonden met mijn iPhone en de Dronepilots.nl app

2. wdejager

wdejager Administrator
    Medewerker

Lid geworden:
    4 jul 2016
    Leuk Bevonden:
    558
    Lijkt me niet onwaarschijnlijk, zeker gezien dit bericht over de malaise in de markt voor vrijetijdsdrones.

3. Cisca1953

Cisca1953 Member

Lid geworden:
    21 jul 2018
    Leuk Bevonden:
    10
    Waarschijnlijk wachten bedrijven tot definitieve regelgeving en eisen bekend zijn. Als je een magazijn vult met drones waarmee je straks misschien niet (meer) mee mag vliegen heb je ineens een grote familie met winkeldochters.

4. PHTB

PHTB Well-Known Member

Lid geworden:
    29 sep 2017
    Leuk Bevonden:
    286
    Waarschijnlijk blijven de echte drone winkels over...........

Verzonden met mijn iPad en de Dronepilots.nl app

5. Bartjes

Bartjes New Member

Lid geworden:
    17 nov 2017
    Leuk Bevonden:
    4
    Als je nu de drone kaart van het kadaster bekijkt is het nu al niet leuk meer. Ik ga vandaag vanuit m'n woonplaats Eindhoven naar m'n moeder en laat de Mavic waarschijnlijk voor het eerst weer uit sinds de zomervakantie.
    Nieuwe regels betekent trouwens niet dat consumenten zich daar aan gaan houden of bewust van zijn voor / na het aanschaffen van een drone...

6. PHTB

PHTB Well-Known Member

Lid geworden:
    29 sep 2017
    Leuk Bevonden:
    286
    Laat elke dronevlieger zich wel aan de regels te houden zou ik willen adviseren , dat is in ons eigen belang.
    Soms moet je een stukje rijden om te kunnen vliegen, maar dat is toch niet zo erg ?

#6 PHTB, 16 dec 2018
    Laatst bewerkt: 16 dec 2018
  7. Bartjes

Bartjes New Member

Lid geworden:
    17 nov 2017
    Leuk Bevonden:
    4
    Ik vlieg altijd binnen de regels en probeer ook zodanig dat ik niemand stoor. Het feit dat ik altijd minimaal een half uur moet rijden ervaar ik als een beperking. De no-flyzone rond Eindhoven is even groot als die van Schiphol. Schiphol heeft 6 banen, Eindhoven slechts 1. Daarbij hebben ze de no-flyzone van Eindhoven doorgetrokken richting andere vliegvelden in de regio en dat is samen best een groot gebied.

Deel Deze Pagina