Cameraland gestopt met drones?

Reserveer de 4e editie van 'Dronefotografie'

OmeLaurus

New Member
Lid geworden
29 nov 2018
Berichten
12
Waarderingsscore
3
Punten
3
Leeftijd
51
Locatie
Alkmaar
Het lijkt er op dat Cameraland.nl gestopt is met de verkoop van drones en drone gerelateerde producten.


Verzonden met mijn iPhone en de Dronepilots.nl app
 
Lijkt me niet onwaarschijnlijk, zeker gezien dit bericht over de malaise in de markt voor vrijetijdsdrones.
 
Waarschijnlijk wachten bedrijven tot definitieve regelgeving en eisen bekend zijn. Als je een magazijn vult met drones waarmee je straks misschien niet (meer) mee mag vliegen heb je ineens een grote familie met winkeldochters.


Verzonden met mijn iPhone en de Dronepilots.nl app
 
Als je nu de drone kaart van het kadaster bekijkt is het nu al niet leuk meer. Ik ga vandaag vanuit m'n woonplaats Eindhoven naar m'n moeder en laat de Mavic waarschijnlijk voor het eerst weer uit sinds de zomervakantie.
Nieuwe regels betekent trouwens niet dat consumenten zich daar aan gaan houden of bewust van zijn voor / na het aanschaffen van een drone...
 
Laat elke dronevlieger zich wel aan de regels te houden zou ik willen adviseren , dat is in ons eigen belang.
Soms moet je een stukje rijden om te kunnen vliegen, maar dat is toch niet zo erg ?


Verzonden met mijn iPhone en de Dronepilots.nl app
 
Laatst bewerkt:
Ik vlieg altijd binnen de regels en probeer ook zodanig dat ik niemand stoor. Het feit dat ik altijd minimaal een half uur moet rijden ervaar ik als een beperking. De no-flyzone rond Eindhoven is even groot als die van Schiphol. Schiphol heeft 6 banen, Eindhoven slechts 1. Daarbij hebben ze de no-flyzone van Eindhoven doorgetrokken richting andere vliegvelden in de regio en dat is samen best een groot gebied.