Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Waarschijnlijk wachten bedrijven tot definitieve regelgeving en eisen bekend zijn. Als je een magazijn vult met drones waarmee je straks misschien niet (meer) mee mag vliegen heb je ineens een grote familie met winkeldochters.
Als je nu de drone kaart van het kadaster bekijkt is het nu al niet leuk meer. Ik ga vandaag vanuit m'n woonplaats Eindhoven naar m'n moeder en laat de Mavic waarschijnlijk voor het eerst weer uit sinds de zomervakantie.
Nieuwe regels betekent trouwens niet dat consumenten zich daar aan gaan houden of bewust van zijn voor / na het aanschaffen van een drone...
Laat elke dronevlieger zich wel aan de regels te houden zou ik willen adviseren , dat is in ons eigen belang.
Soms moet je een stukje rijden om te kunnen vliegen, maar dat is toch niet zo erg ?
Ik vlieg altijd binnen de regels en probeer ook zodanig dat ik niemand stoor. Het feit dat ik altijd minimaal een half uur moet rijden ervaar ik als een beperking. De no-flyzone rond Eindhoven is even groot als die van Schiphol. Schiphol heeft 6 banen, Eindhoven slechts 1. Daarbij hebben ze de no-flyzone van Eindhoven doorgetrokken richting andere vliegvelden in de regio en dat is samen best een groot gebied.