Citadel en omgeving in Den Bosch

Reserveer de 4e editie van 'Dronefotografie'

TomDB

Member
Lid geworden
12 jan 2021
Berichten
51
Waarderingsscore
50
Punten
18
Locatie
Den bosch
Website
youtube.com
Deze clip is een verzameling beelden uit de herfst en zomer van de citadel en directe omgeving in Den Bosch.
Geschoten met de DJI Mini 2 en ge-edit met Davinci Resolve.

Ik ben nog niet zo bedreven met de edit software dus hoor graag jullie reactie om te horen wat beter kan volgens jullie of wat je juist goed/mooi vindt.

Groeten, Tom
 
Heel mooie beelden Tom. Netjes gemonteerd; geen overdreven overgangen of te lange dissolves.
Titel heel mooi op kleur ingevoegd.
Vraag: heb je een filter gebruikt want ik zag (ook heel netjes) de rimpelingen in het water. Mooi hoor.
Alleen het shot bij de bomen….daar had je de camera iets mogen liften.
En ook: geen twee keer iets in beeld brengen wat je al hebt laten zien. Dan maar liever een 10 seconden kortere video.
De film is broadcast kwaliteit.


Verzonden met mijn iPhone en de Dronepilots.nl app
 
Bedankt voor je reactie!
Ik gebruik voor videos meestal ND of gepolariseerde filters (Freewel all day pack). Geeft toch mooiere beelden vind ik dan de drone op automatisch laten staan.
 
Mooie montage! Veel stukken zijn te donker, maar daar zal het filter [i.c.m. de kleine beeldsensor] de oorzaak van zijn.
 
  • Leuk
Waarderingen: TomDB
Zeker mooie beelden en mooie montage!

Je beelden zijn wat onderbelicht. Weet niet of je je histogram aan hebt staan, maar als je dat niet hebt zou je die eens aan kunnen zetten en je belichting aan kunnen passen aan je histogram. want dan zit je altijd goed, wil je daarna je beeld alsnog donker hebben kun je dat in post doen.

Onderbelichting zorgt voor ruis omdat je informatie versterkt die er eigenlijk niet is.

Vind de contrast vrij hoog, maakt normaal niet uit, behalve als je beeld al wel onderbelicht is.

Probeer eens te filmen en D-log, geeft je meer mogelijkheden.
 
  • Leuk
Waarderingen: TomDB
Bedankt voor de reactie. De Mini 2 kan helaas nier in D-log filmen. Zal me gaan verdiepen in de belichting!