Collectieve aankoop DJI drones (Mavic Air, Mavic Pro en Spark)

Reserveer de 4e editie van 'Dronefotografie'

Michel198212

New Member
Lid geworden
22 apr 2018
Berichten
4
Waarderingsscore
0
Punten
1
Leeftijd
41
Locatie
Venlo
Beste medepiloten,

Ik ben bezig met het organiseren van een collectieve aanschaf van DJI drones om een extra korting van 10% tot 15% uit te onderhandelen.

Mijn focus gaat uit naar de Mavic Pro, Mavic Air en Spark. Voor zowel de losse drones als de fly more combo pakketten.

Graag hoor ik wie er interesse heeft om mee te doen.

Alvast bedankt voor jullie reactie!
 
Laatst bewerkt:
Ik denk, dat de meeste bezoekers van de Dronepilots al een Drone hebben. Het initiatief overigens verdient alle lof. Uit betrouwbare kring heb ik gehoord, dat de marge op DJI producten niet erg groot is.
Ik wens je alle succes toe met je actie.


Verzonden met mijn iPad en de Dronepilots.nl app
 
Ik denk, dat de meeste bezoekers van de Dronepilots al een Drone hebben. Het initiatief overigens verdient alle lof. Uit betrouwbare kring heb ik gehoord, dat de marge op DJI producten niet erg groot is.
Ik wens je alle succes toe met je actie.


Verzonden met mijn iPad en de Dronepilots.nl app

Hi PHTB,

Dank voor je reactie.

Ik heb reeds een toezegging van 10% bij 20 aankopen dus dat schiet al wel op. Tis inderdaad zo dat de meesten hier al een drone hebben maar dit is natuurlijk aan mooie kans voor een upgrade. :)

Groet,

Michel
 
Dus mensen, als je al een idee hebt , welke nieuwe Dji drone je zou willen aanschaffen, dan ligt hier een unieke kans op een voordeel van minimaal 10%.
Dat scheelt toch minimaal zo’n 100 euro !


Verzonden met mijn iPhone en de Dronepilots.nl app
 
Laatst bewerkt:
Mavic Air Fly More Combo voor € 950,00 bij 20 kopers. Ik heb reeds 5 kopers verzameld. Wie nog meer?
 
Inmiddels is de aanbieding aangescherpt door een andere leverancier

Mavic Air Fly more Combo voor € 900,00 inclusief 2 extra zakjes met propellers t.w.v € 30,00

Totale voordeel is nu € 180,00!!!!

Ben nog op zoek naar 15 kopers.