Compilatie droneshots Rail Away

Reserveer de 4e editie van 'Dronefotografie'

wdejager

Administrator
Forumleiding
Lid geworden
4 jul 2016
Berichten
5.324
Waarderingsscore
2.951
Punten
113
Leeftijd
47
Locatie
Renkum
Website
www.dronewatch.nl
Op zaterdag 20 november 2021 werd in het Spoorwegmuseum het 25-jarig jubileum van Rail Away gevierd. Ook werd het Grote Rail Away Boek (te bestellen via https://bit.ly/RailAway-boek) gepresenteerd. In december volgen er nieuwe afleveringen.

Voor de gelegenheid maakte ik deze compilatie van droneshots die ik in de afgelopen jaren heb gemaakt voor het programma, met daarin een aantal nog niet uitgezonden fragmenten.

Van drone-baan naar droom-baan!

 
Gaaaaff :) Persoonlijke favoriete shot: op 1:30 met die zon achter de bergen... prachtig, dat moet bij het filmen een heerlijk moment zijn. Zo als het precies allemaal lukt :)
 
  • Leuk
Waarderingen: wdejager
Mooie beelden Wiebe!
En dat openingsshot, het feest der herkenning! Château-Chalon, gelegen boven Voiteur, de inang van het dal van Baume-les-Messieurs.
Eén van onze lievelingsplekjes. Op weg naar het zuiden van Frankrijk proberen we er altijd minimaal één nachtje te kamperen. Château-Chalon, het dorp is ook bekend van zijn Jura-wijnen vanaf zo'n € 50 per flesje...

Door de overstromingsproblemen in het gebied heb ik er afgelopen zomer niet kunnen kamperen, maar dat staat nog op mijn drone-bucket-list! :)

Maar eh, Wiebe, dáár loopt toch geen spoorlijn?

Onderstaande foto in de mist maakte ik nog zónder drone...

202006-duits-frans-30.jpg
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: wdejager
Mooie beelden Wiebe!
En dat openingsshot, het feest der herkenning! Château-Chalon, gelegen boven Voiteur, de inang van het dal van Baume-les-Messieurs.
Eén van onze lievelingsplekjes. Op weg naar het zuiden van Frankrijk proberen we er altijd minimaal één nachtje te kamperen. Château-Chalon, het dorp is ook bekend van zijn Jura-wijnen vanaf zo'n € 50 per flesje...

Door de overstromingsproblemen in het gebied heb ik er afgelopen zomer niet kunnen kamperen, maar dat staat nog op mijn drone-bucket-list! :)

Maar eh, Wiebe, dáár loopt toch geen spoorlijn?

Onderstaande foto in de mist maakte ik nog zónder drone...

202006-duits-frans-30.jpg
Wat leuk om te zien! Wat een prachtplek, he? Dat dorp, daar hadden we een overnachting tijdens de opnamen. Toen we aan kwamen rijden na een draaidag stond de zon prachtig laag. Toen heb ik nog even snel dat droneshot gemaakt. Uiteindelijk is het ook in de uitzending beland. Want in Rail Away zie je ook mooie plekjes in de buurt van het traject!