Coron Palawan , filipijnen

Reserveer de 4e editie van 'Dronefotografie'

Travel and Drones

Well-Known Member
Lid geworden
25 jul 2017
Berichten
658
Waarderingsscore
486
Punten
63
Locatie
Purmerend
Bijgevoegd een kort filmpje van mijn reis naar de filipijnen . Dit is het noordelijke eiland van
Palawan. Hoop dat het iets is om even naar te kijken. Met vriendelijke groeten eric


Verzonden met mijn iPhone en de Dronepilots.nl app
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: cappellen en Sjakie
Schitterende omgeving.
Op het eind vloog je helaas wel over bebouwing. ;)
 
Schitterende omgeving.
Op het eind vloog je helaas wel over bebouwing. ;)

Ja n heel klein stukje inderdaad. Was daar niet aan t opletten , want n paar lokale mensen waren nieuwsgierig wat ik aan t doen was en liet ze ff meekijken maar bleef de stick naar voren duwen


Verzonden met mijn iPhone en de Dronepilots.nl app
 
Ik maakte ook maar een geintje.
Ik vind het eigenlijk ook wel wat toevoegen aan je video. Het is een mooi contrast met de prachtige natuur. En laat zien hoe de mensen daar leven.
 
  • Leuk
Waarderingen: Travel and Drones
Ik maakte ook maar een geintje.
Ik vind het eigenlijk ook wel wat toevoegen aan je video. Het is een mooi contrast met de prachtige natuur. En laat zien hoe de mensen daar leven.

Dat weet ik wel dat t n grappie was maar wilde wel het effe uitleggen voor de kijker thuis


Verzonden met mijn iPhone en de Dronepilots.nl app
 
Laatst bewerkt:
Heel fraai dit, en kleuren zijn ook fraai nog en filter gebruikt.
 
Nou Eric, dat moet wel een hele fijne vakantie zijn geweest, zo relaxt en die prachtige kleuren. Ik wist niet, dat jouw drone ook onder water kon filmen.
Toch ook een paar selfies gemaakt, heel leuk.



Verzonden met mijn iPad en de Dronepilots.nl app
 
  • Leuk
Waarderingen: Travel and Drones
Nou Eric, dat moet wel een hele fijne vakantie zijn geweest, zo relaxt en die prachtige kleuren. Ik wist niet, dat jouw drone ook onder water kon filmen.
Toch ook een paar selfies gemaakt, heel leuk.



Verzonden met mijn iPad en de Dronepilots.nl app

Ja ik heb de allernieuwste drone: mavic 2 pro submarine. Is ietsjes duurder dan de enterprise


Verzonden met mijn iPhone en de Dronepilots.nl app