Phantom 3 Std/4K Crash phantom 3 4K

Reserveer de 4e editie van 'Dronefotografie'

Marcel-P

Active Member
Lid geworden
18 mei 2018
Berichten
244
Waarderingsscore
29
Punten
28
Leeftijd
58
Locatie
Luyksgestel (NB)
Website
weerstationluyksgestel.nl
Hallo,

Alweer bijna een jaar geleden is mijn phantom gecrashed. ( tijd vliegt )

De Drone reageert niet meer op het bedieningspaneel.
Het is net of ie begint te defibrileren en komt dan omlaag
Als ieomlaag gaat lijkt ie een beetje op een defibrilerend hart zeg maar.
Hij komt rechtstandig omlaag, maar hij heeft geen luchtweestand.

Ook geeft ie regelmatig het weak signal bij het foto's maken als ie wat verder weg staat.

Het gebeurt eigenlijk terwijl ie gewoon in de lucht hangt en niet tijdens een daling ofzo.

Op het moment dat het gebeurt heeft enkele verbinding meer en ook de knop "go home" werkt niet.

Iemand een idee wat dit kan zijn.

gr,

Marcel
 
Dat volg ik even niet. Hij reageert niet op bedieningspaneel maar je krijgt de drone wel de lucht in?

Heb wel een keer gezien dat er erg slecht beeld was en oorzaak was dat een arm na crash zwak was. Arm boog dan wat door waardoor alles bleef corrigeren. Nieuwe behuizing en probleem was verholpen.

Weak signal misschien oorzaak iets aan landingsgestel beschadigt waar ook je antenne in zit?
 
Dat volg ik even niet. Hij reageert niet op bedieningspaneel maar je krijgt de drone wel de lucht in?

Heb wel een keer gezien dat er erg slecht beeld was en oorzaak was dat een arm na crash zwak was. Arm boog dan wat door waardoor alles bleef corrigeren. Nieuwe behuizing en probleem was verholpen.

Weak signal misschien oorzaak iets aan landingsgestel beschadigt waar ook je antenne in zit?

Op het moment dat ie naar beneden kwam fladderen had ik geen verbinding met de bedieningspaneel.
Later weer wel.

Volgens mij zijn mijn armen nog gewoon recht.
Ik heb een camera bescherming op mijn phantom gemonteerd, waardoor beide poten vast aan elkaar zitten

Marcel
 
Hmm, Ik volg het ook niet helemaal... geeft ie een melding op je scherm? gaat dit over je drone van een jaar geleden of over je drone van een paar dagen geleden? het blijft even vaag voor mij.