Cursus wel/niet?

Reserveer de 4e editie van 'Dronefotografie'
!@#$%^& !! tijdens het examen,45 %, per ongeluk de site weggeklikt, weer opnieuw beginnen of ?
 
Ja hoor, gewoon doorgaan. Je hebt minstens 1 maand de tijd en als je een toets verknoeit mag je 'm gewoon overdoen. Wel met een andere set vragen natuurlijk, ze hebben een behoorlijke database met vragen volgens mij.

Succes Djustis! :)

Gewoon nieuwsgierig: was het bij de eerste deeltoets (van de drie) of bij het eindexamen? Die eerste deeltoets heb ik een paar keer over gedaan, toen ben ik er maar wat aantekeningen bij gaan maken. Ik doorzag aanvankelijk het systeem met A1/A3 en A2 niet goed. Ik snapte toen niet wat nou het verschil was!
 
Ik werkte het vanaf het begin af en op gegeven moment kwam ik een examengedeelte module 1 tegen,80% goed, en aansluitend een stuk theorie (?) waarin het dus 'uitging'. Even wisselen tussen een vertaal pagina en het examen en weg was de examen site. Jammer dat er nieuwe vragen komen : - )
 
Nee, die website weet dat jij de eerste module heb gehaald, die krijg je niet weer. Je kunt gewoon verder met deel 2.
Netjes, 80%. In één keer?
 
Ja,dat wel maar ik ben nog steeds bezig,inmiddels al uren lang. Het 2e examen ook gedaan,ging wat moeizamer omdat de vermoeidheid begint te komen.Videofilmpjes zitten ertussen, dus die ook bekijken,de lijst afscrollen , back en de volgende. Er komt geen eind aan en ik krijg nu toch wel kleine oogjes. Iets gaat niet goed denk ik.
 
Nou, ik ben als ouwe man een drone A1/A3 certificaat rijker.En dat op mijn leeftijd nog. :) De vragen over de te ontdekken mankementen aan een drone vond ik de lastigste omdat ik het type drone niet herkende.Bedankt voor de support Aloys.
 
  • Leuk
Waarderingen: Janosh en Aloys
Van harte gefeliciteerd! Dus toch nog even doorgezet, mooi werk! :)