DaVinci Resolved: geen resolutie van 2.7K en een framerate van 60 f/s mogelijk?

Sry, ik zag te laat dat er al heel wat goede oplossingen aangeboden werden maar laat hem toch even staan.
 
Allemaal hoge(re) framrates...
Ik had nou juist besloten om het bij 25fps te houden! Dit naar aanleiding van onderstaande, mij in dit forum aanbevolen video:


Ook in dit filmpje wordt goed uitgelegd waarom je voor "normaal" gebruik het beste een lagere FPS kunt kiezen:

 
Laatst bewerkt:
Dus: wie oh wie wil hier eens naar kijken? En ben benieuwd wat jullie er van vinden. Graag ook reactie op verschil tussen 4K en 2.7K indien mogelijk?
(mijn eerste mislukte videootje met veel stutter/jitter zie je bovenaan dit draadje (genaamd Westerkolk)).

Hier mijn link naar de twee experimentele videootjes: https://youtube.com/playlist?list=PL1cqiwApGXaMuiXKCp9rWW3M_lNoHEZhr

(NB bij het bekijken van deze twee filmpje op YouTube wel rechtsonder bij instellingen de ene zetten op 2160p60 en die andere op 1440p60. Anders zijn ze hetzelfde)


Ik volg/las dit topic met veel belangstelling. Ben ook beginnende droner en hoewel ik in fotografie thuis ben, een complete noob/leek wat video editing betreft. En ik was ook beginnen... prutsen in Da Vinci.

Jammer dat de playlist verdwenen is, had graag ook eens gekeken naar de verschillen. :confused:

Heb ondertussen 2 van je latere filmpjes kunne bewonderen en daar valt wel goed op dat je de 'stutter' volledig onder controle hebt: zelfs de snel(ler) draaiende beelden gaan mooi vloeiend. -jaloers-. :cool:
 
Laatst bewerkt:
Herkenbare problemen (uitdagingen) met Davinci Resolve. Ik heb ook nog niet zo lang de Mini 2. Tot u toe de meeste filmpjes met de DJI app in elkaar geklust maar omdat die max 1080p produceert DR gebruikt. Tot nu toe zijn mijn filmpjes vooral nog proefprojectjes om de software onder de knie te krijgen. Vergt nogal wat youtube tutorials en tijd...

TIP: download de Davinci Resolve beginners guide op: DaVinci Resolve 17 – Training | Blackmagic Design

Dit is een video van mij die ik met DR heb ge-edit. Geschoten bij het Engerlmeer bij Den Bosch. Ook mijn export was niet in het gewenste formaat helaas...

Verstuurd vanaf mijn SM-G991B met Tapatalk
 
  • Leuk
Waarderingen: Ardjoen