De Alpenmuur (blokkade van Pian dei Morti)

Travel and Drones

Well-Known Member
Lid geworden
25 jul 2017
Berichten
658
Waarderingsscore
486
Punten
63
Locatie
Purmerend
Beste droners,

Hierbij een kort filmpje over de blokkade van Pian dei Morti in de buurt van het Reschenmeer op de grens van Oostenrijk en Italie.

Vanaf het meer is het ongeveer 15km hiken (heen en terug). Echt de moeite waard want vandaar uit heb je prachtige uitzichten over het meer en Alpen.

Deze Italiaanse tankversperring is onderdeel van de Alpenmuur (Vallo Alpino), een verdedigingslinie aangelegd in de Italiaanse Alpen door de fascistische dictactor Benito Mussolini.

Veel plezier en hoop dat jullie het iets vinden
gefilmd met : mavic 2 pro , dji fpv en go pro hero 9

 
Zeer zuivere beelden. Met wat ga jij editen? Zijn de beelden nog extra zuiver gemaakt nadien of is het beeldmateriaal van de mavic 2 pro en de dji fpv al origineel zo zuiver?
 
  • Leuk
Waarderingen: Travel and Drones
Zeer zuivere beelden. Met wat ga jij editen? Zijn de beelden nog extra zuiver gemaakt nadien of is het beeldmateriaal van de mavic 2 pro en de dji fpv al origineel zo zuiver?

Ik heb alles 4k50fps gefilmd en ook geedit 4k.Editting gedaan in final cut pro x. Hierin een heel klein tikkeltje kleur correctie gedaan, maar niet veel .
Ik heb de whitebalance nooit op auto maar manual en rond de 5300 meer richting koelere kleur ipv warm gelige kleur , dat is mijn voorkeur.
Beelden 4k zijn al zuiver zowel de drones als de go pro.
Ook speelt n mooie heldere dag n grote rol voor mooie beelden vooral in de bergen.
Youtube via safari of via explorer browsers heeft maximale resolutie om af te spelen 1080p50 , via chrome browser speelt ie in 4k af.


Verzonden met mijn iPhone en de Dronepilots.nl app
 
Laatst bewerkt:
heel mooie beelden en ook de muziek is heel goed gekozen, past er perfect bij , top
 
  • Leuk
Waarderingen: Travel and Drones