DE APP WERKT WEER

Reserveer de 4e editie van 'Dronefotografie'

PHTB

Well-Known Member
Lid geworden
29 sep 2017
Berichten
1.711
Waarderingsscore
424
Punten
83
Locatie
Nijmegen
OPNIEUW GEINSTALLEERD

Beste mensen, de app werkt weer. Gelukkig, want ik heb een hoop gemist. Dank aan al diegenen, die dit mogelijk hebben gemaakt.
 
Tom een vraag over dit Forum .
Meschien weet je dit hoe kan je naam wijzigen en een acc verwijder zo dat mijn e-mail weer goed staat in de nieuwe acc
 
Hoi @PHTB , ik ben blij dat je zo enthousiast bent :). Vraagje: gebruik jij de app op een iOS of Android device? Het lijkt erop dat er nog wat issues zijn met Android namelijk.
 
Ook hier werkt het nog altijd niet op Android. App opnieuw geïnstalleerd maar nog steeds zelfde foutmelding als de afgelopen weken.
 
Hier ook niet. Er gaat actie ondernomen moeten worden, vrees ik..

Kan het zijn dat er in de Android app ergens een licentie-code staat en dat die code is veranderd na het stopzetten van betaling en weer in laten gaan van betaling? Dan moet in de source code van de app mogelijk deze licentie-code worden veranderd, de app opnieuw gecompileerd, en de nieuwe versie in de Play Store gezet?

Is er bij de iOS-versie wel een app update geweest met de nieuwe code erin? Of zou het kunnen dat de iOS-versie deze code dynamisch ophaalt adhv de forumnaam, zodat dit het verschil in functionaliteit in dit scenario verklaart?

Even een paar vragen die dit mogelijk op termijn vlot zou kunnen trekken?


Latere update: de laatste wijziging van de Android app is van 15 juli 2019 (wie heeft dat gedaan?), terwijl de laatste wijziging van de iOS App nu van 20 januari 2017 is. Doe ermee wat je wilt, als de Android app het maar weer gaan doen..
 
Laatst bewerkt:
Hier ook niet. Er gaat actie ondernomen moeten worden, vrees ik..

Kan het zijn dat er in de Android app ergens een licentie-code staat en dat die code is veranderd na het stopzetten van betaling en weer in laten gaan van betaling? Dan moet in de source code van de app mogelijk deze licentie-code worden veranderd, de app opnieuw gecompileerd, en de nieuwe versie in de Play Store gezet?

Is er bij de iOS-versie wel een app update geweest met de nieuwe code erin? Of zou het kunnen dat de iOS-versie deze code dynamisch ophaalt adhv de forumnaam, zodat dit het verschil in functionaliteit in dit scenario verklaart?

Even een paar vragen die dit mogelijk op termijn vlot zou kunnen trekken?

Latere update: de laatste wijziging van de Android app is van 15 juli 2019 (wie heeft dat gedaan?), terwijl de laatste wijziging van de iOS App nu van 20 januari 2017 is. Doe ermee wat je wilt, als de Android app het maar weer gaan doen..

Het is niet zo dat we zelf apps hebben geplaatst in de Apple App Store of bij Google Play. Het is een dienst van Tapatalk, die de mogelijkheid biedt om een eigen app te plaatsen, waarbij de technische afhandeling door Tapatalk wordt afgehandeld. Ik kan alleen een paar basale settings wijzigen die verder weinig van doen hebben met de apps zelf. Ik hoop nog steeds dat er simpelweg een soort van vertraging zit in het verwerken van de wijziging via het platform van Tapatalk en de Androidversie van de app. De iOS versie werkte immers vrijwel meteen weer, zonder dat er een app update o.i.d. nodig was.
 
Het is niet zo dat we zelf apps hebben geplaatst in de Apple App Store of bij Google Play. Het is een dienst van Tapatalk, die de mogelijkheid biedt om een eigen app te plaatsen, waarbij de technische afhandeling door Tapatalk wordt afgehandeld. Ik kan alleen een paar basale settings wijzigen die verder weinig van doen hebben met de apps zelf. Ik hoop nog steeds dat er simpelweg een soort van vertraging zit in het verwerken van de wijziging via het platform van Tapatalk en de Androidversie van de app. De iOS versie werkte immers vrijwel meteen weer, zonder dat er een app update o.i.d. nodig was.
Als het inderdaad een "ontzorg-service" van Tapatalk is die het wat jou betreft nu weer zou moeten doen, bleef er voor mij nog maar een optie over: een 1-ster-review achterlaten bij de app in de Play Store in de hoop dat deze melding in ieder geval terecht komt bij iemand die er wel iets aan zou kunnen doen. Zodra de app het weer doet zal ik die negatieve review weer editen naar iets beters (of verwijderen).
 
een 1-ster-review achterlaten bij de app in de Play Store in de hoop dat deze melding in ieder geval terecht komt bij iemand die er wel iets aan zou kunnen doen.

Nou, die review komt dan weer bij mij uit, dankjewel. Ik doe mijn best om de app weer werken te krijgen maar ik ben ook afhankelijk van de nukken van de systemen waarvan ik daarvoor afhankelijk ben...
 
Nou, die review komt dan weer bij mij uit, dankjewel. Ik doe mijn best om de app weer werken te krijgen maar ik ben ook afhankelijk van de nukken van de systemen waarvan ik daarvoor afhankelijk ben...
Sorry, Wiebe; dit is zeker geen persoonlijke aanval, als je dat misschien denkt. Ik ga alleen af op de informstie die je zelf geeft.

Je zegt dat je zelf niets met apps doet, en dat Tapatalk dat voor je doet. En ook dat je op een aantal relatief eenvoudige instellingen in een dashboard hier geen invloed op hebt.

Mijn conclusie kan dan niet anders zijn dan dat alles wat met dergelijke gepubliceerde op Tapatalk gebaseerde forum apps (er zijn er best heel veel) te maken heeft - inclusief de updates van die apps en de reviews op die app - niet bij de eigenaar terechtkomen, maar bij iemand van Tapatalk.

Als ik denk behulpzaam te zijn door te melden dat ik een dergelijke review geplaatst heb, krijg ik (wel..) vrijwel direct een nogal pissig overkomende reactie, die ik dan weer onterecht vind.

Weet je wat: ik reageer gewoon niet meer op dit hele probleem. Ik zie vanzelf wel of (en zo ja, wanneer) de Android app het weer gaat doen. Of niet...

Succes met de frustraties in ieder geval!
 
Sorry, Wiebe; dit is zeker geen persoonlijke aanval, als je dat misschien denkt. Ik ga alleen af op de informstie die je zelf geeft.

Je zegt dat je zelf niets met apps doet, en dat Tapatalk dat voor je doet. En ook dat je op een aantal relatief eenvoudige instellingen in een dashboard hier geen invloed op hebt.

Mijn conclusie kan dan niet anders zijn dan dat alles wat met dergelijke gepubliceerde op Tapatalk gebaseerde forum apps (er zijn er best heel veel) te maken heeft - inclusief de updates van die apps en de reviews op die app - niet bij de eigenaar terechtkomen, maar bij iemand van Tapatalk.

Als ik denk behulpzaam te zijn door te melden dat ik een dergelijke review geplaatst heb, krijg ik (wel..) vrijwel direct een nogal pissig overkomende reactie, die ik dan weer onterecht vind.

Weet je wat: ik reageer gewoon niet meer op dit hele probleem. Ik zie vanzelf wel of (en zo ja, wanneer) de Android app het weer gaat doen. Of niet...

Succes met de frustraties in ieder geval!

O zo bedoel je, dat die review bij Tapatalk terecht komt. Inderdaad reageerde ik ietwat gefrustreerd, maar dat komt vooral doordat het niet lukt om die app weer aan de gang te krijgen op Android. Daar baal ik ook van. Anyway, nog even afwachten en ik blijf erbij betrokken.